رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

قدم به قدم...

1390/10/20 14:35
نویسنده : مامان رادمهر
372 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه داری یواش یواش راه رفتن رو یاد می گیری، همه جا رو با دستای کوچولوت می گیری و بلند میشی ...کاری نداری که استحکام داره یا نه... می تونه تو رو نگه داره یا نه... فقط می خوای بلند شی که بری... باشه بلند شو... راه رفتن رو یاد بگیر ولی رادمهرم حالا که می خوای راه بری یادت باشه غیر از راه راست رو نری...راه راست راه انسانیته...راه عشقه...راه پاکیه.. راه مهربونیه... راه صداقته... راه درستکاریه... مبادا که تو این دنیای شلوغ پر از هیاهو به راهی غیر از اینا که گفتم بری... من بودم یا نبودم تو فقط و فقط راه راست رو برو... راهی که توش مهربونی، صداقت، عشق، پاکی، حیا و نجابت و امید نباشه راه نیست عزیزترینم چاهه...

به خدا اعتماد کن... به خودت و پاکی روحت اعتماد کن... فرشته

 

قدم هات استوار، راهت روشن و عمرت پربار...فرشته

خدای مهربون همیشه پشت و پناهت باشه... فرشته

 

رادمهر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماني
21 دی 90 9:41
الهي خاله قربون راه رفتنت بره كوچولوي خوشمزه دلم برات ضعف مي ره دوست دارم بغلت بگيرم و ماچت كنم
سمیرا مامان آنیتا
21 دی 90 9:58
عزیزم چقدر قشنگ نوشته بودی .. حرف تو حرف دل من هم بود .. ایشالا که این بچه های پاک .. همیشه همین جوری پاک و معصوم بمونن
مامان رانيا
21 دی 90 18:11
اي جانم
سپید مامان علی
22 دی 90 11:54
ماشاءالله به رادمهر جونیییی ان شاءالله که همه دعاهای مامانی مستجاب بشه بووووووووووس
سمانه مامان کیمیا
25 دی 90 21:55
انشااللهههههههههه
هدی مامان مبین
27 دی 90 15:21
عالی بود حرف دل همه مادرها بود رادمهرم به حرفای مامانی گوش بده که عاقبت بخیر باشی دوستت دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد