رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

سه ماهگیت مبارککککککک

1390/5/16 11:53
نویسنده : مامان رادمهر
331 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهرم، عزیز دلم، سه ماهگیت مبارککککککک، هزار ماشالله به تو که داری مرد کوچولوی خونه ما می شی،الهی که با شادی و سلامتی 100 ساله بشی عزیز دلم. تو این سه ماه کلی روزای خوب و بد با هم داشتیم، بدیش زردی تو و مشکل شیردهی من بود که ما رو کلی ترسوند و اون دو شبی که تو بیمارستان به خاطر زردیت نگهت داشتن، و خوبیش تک تک لحظه های با تو بودن...مخصوصا شبا که وسط خواب خوشمزه من جیغ می زنیچشمکخدا رو شکر می کنم که سه ماهه صدای شیرینت تو خونه مون می پیچه...تازگی ها هم انواع و اقسام صداهای بامزه رو از خودت در میاری...او...ا...هو...خلاصه این سه ماه کلی برام درس و تجربه بود. غلبه بر گریه هات و دل دردات که هنوزم کم و بیش ادامه داره، اولین تجربه حموم کردنت که هم یه عالمه لذت داشت هم برام کلی سخت بود، تجربه اولین گرفتن ناخن های کوچولوت که برای من بی تجربه مثل خنثی کردن بمبه ... عوض کردن پوشکت که من اولا اصلا بلد نبودم و تازگیا دارم یه جورایی یاد می گیرم... پسر عزیزم اندازه تموم شادی های کودکانه ات دوستت دارم...هزارتا می بووووووووسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد