رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

اولین باره که...

1390/10/25 14:28
نویسنده : مامان رادمهر
465 بازدید
اشتراک گذاری

این اولین باره که تو تختت ایستادی و برای شروع هم دستت رو انقده دراز کردی تا گلدون نقلی روی شوفاژ رو با زمین یکی کردی (فقط خدا می دونه که من و بابا جونی با چه حالی خودمونو رسوندیم به اتاقت... ) گلدون پخش زمین شده بود و تو پیروز مندانه می خندیدی و من با چشمای گرد شده دیدمت که برای اولین بار تو تختت وایسادی... پس تخت هم فتح شد...

لازم به ذکره که تمام بندای دور تختی رو یکی پس از دیگری داری می کنی... تختت رو هم تقریبا شخم زدی... دیگه کاریه که از دستت برمی یاد دیگه، دست گلت درد نکنهنیشخند

 

رادمهر

 

رادمهر

 

رادمهر

 

رادمهر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاطره مامان بردیا
25 دی 90 15:32
وایییییییییییی عزیزم ایستادنت مبارکککککککک کوچولو
سمیرا مامان آنیتا
25 دی 90 15:38
به به تبریک برای ایستادنت رادمهر جونی .. زرنگی ها خاله
سمیه مامان امیرعلی
25 دی 90 18:28
آفرین به رادمهر خوش خنده کوموچو . خاله جونی ولی خیلی مراقب خودت باش
سمیه مامان امیرعلی
25 دی 90 18:28
یادم رفت بگم عکس آخرت رو خیلی دوست دارم . خوشگله خیلی مامانیییییییییی
سمانه مامان کیمیا
25 دی 90 21:52
عزیزمممممممممممممم چه عکسای قشنگین .....افرین خاله کی باشه ببینم میدوی عزیزم
سپید مامان علی
26 دی 90 12:52
عزیزم فتح کردن تخت مبارک....قربون اون لبخند رضاییت بشم که اینقدر قشنگه
هدی مامان مبین
27 دی 90 15:23
عشق خاله مبارکه ایستادنت عکس اخری دلم میخواد بخورمتتتتتتتتتتتتت
مامي گل
28 دی 90 14:44
قربونت برم من كه وايسادي رو پاهاي كوچول موچولت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد