رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

دو تا مروارید دیگه...

1390/10/28 10:17
نویسنده : مامان رادمهر
564 بازدید
اشتراک گذاری

دو تا دندون پایین که دراومده بود، حالا می دونی کدوم دندونات داره در می یاد؟ دو تا نیش بالا... حالا چرا دو تا دندون جلو رو ول کردی یه کاره رفتی سراغ اونا نمی دونمniniweblog.com... ای کاش می تونستم با یه حرکت مادرانه کاری کنم که این مرواریدا زود و بدون درد دربیان اما حیف که نمی تونمniniweblog.com... چند شبه تب می کنی... نق می زنی... کلافه ای ... لثه بالات یه جورایی ورم داره انگار... خلاصه داری پله های بزرگ شدن رو یکی پس از دیگری طی می کنی... من فدای اون قدم های موشیت بشم که تو انقدرررررررر برای ما شیرین و خوشمزه ای...niniweblog.com

 

راستی دیروز با هم خونه بودیم... مامانی کار داشت و من مرخصی گرفتم و موندیم خونه... چه روز خوبی بودniniweblog.com... ماشین بازی کردیمniniweblog.com

 بالش بازی کردیمniniweblog.comبا هم سوپ خوردیم... با هم بستنی خوردیم... با هم سیب خوردیمniniweblog.com ... وای چه مادر و پسر شیمکوییniniweblog.com

دوستت دارم عزیزترینمممممniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سمانه مامان کیمیا
28 دی 90 10:57
مبارکههههههههههههههههه
خاله نوشی
28 دی 90 11:15
اقا رادمهر دندونای جدید مبارک عزیزمممممم
مامي گل
28 دی 90 14:43
عزيز دلم مبارك باشه دندوناي خوشگلت بوووووووووووووس
خاطره مامان بردیا
29 دی 90 16:00
مرواریدای جدید مبارککککککککککک
سمیه مامان امیرعلی
1 بهمن 90 11:59
مبارکت باشه خاله ... تو هم که مثل امیرعلی بی خیال دندون جلو شدی و داری بعدی ها رو در میاری امان از دست شما فسقلی ها
سپید مامان علی
1 بهمن 90 14:33
مبارک دندونای جدیدت باشه رادی جون یک روز با مامانی به به به خوردن گذشت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد