رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

نه ماهگیت رو دوست دارم...

1390/11/18 11:01
نویسنده : مامان رادمهر
615 بازدید
اشتراک گذاری

اون نه ماهی که تو دلم بودی انقدر زود نگذشت که این نه ماهی که تو آغوشمی زود گذشت... اون روزا که تو دلم بودی دوست داشتم زودتر به دنیا بیای تا روی ماهت رو ببینم اما مگه روزها می گذشتند... اما الان ٩ ماهه که کنارمونی... یا خنده هات، با گریه هات، با حرف زدنای دست و پا شکسته ات، با بازی های کودکانه ات با اون نگاه معصومت، با اون شیرینی های مخصوص به خودت... چقدررررر همه چیز با تو قشنگتره، حتی سختی ها... حتی گرفتاری ها... همه و همه با تو قشنگترن....

رادی رادانم دلم می خواد مثل روزای انتظار بچسبونمت به دلم تا خیالم راحت باشه باهاتم، باهامی...

وقتی پیش هم نیستیم دلم برای نگاه گرمت پر می زنه... غنج می ره... غش می کنه...

راستی تو دقیقا روز ١٣ بهمن تو خونه خاله بهاره خودت برای خودت همینطوری شروع کردی به دس دسی کردن... شاید بزرگ که شدی به این همه ذوق من برای دس دسی کردنت بخندی ولی وقتی شدی بابا رادمهر می فهمی که چه کیفی داره نی نی آدم یهو شروع کنه یه کار جدید انجام بده اونم کاری که من خیلی دوست داشتم تو زودتر انجامش بدی... دس دسی.. دس دسی...

صدای شپ شپ کودکانه دستای کوچولوت منو مست می کنه... آخ اگه بدونی چه حسیه...

تازه یه کار جدیدم دو تا یی با هم انجام می دیم... مراسم نخود فرنگی خورون... می دونی چیه؟ من تو رو می خوابونم رو زمین بعد تک تک انگشتای خوشگل پاتو که مثل نخود فرنگی می مونه می خورم... به به... تو غش می کنی از خنده... فدات شم من عاشق اون پاهای کوچولوی خوشگلتم....

نه ماهگیت رو خیلی دوست دارم... خیلی...

اینم یه عکس از اون نگاه شیرینت که من هر وقت سر کار نگاهش می کنم دلم برات ضعف می ره:

 

رادمهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامي گل
18 بهمن 90 14:46
اي فداش بشم كه دس دسي ميكنه منم عاشق صداي دست زدنشونم كوچول موچول ها
سمیرا مامان آنیتا
18 بهمن 90 22:49
نه ماهگی برای منم خیلی قشنگ بود نمی دونم چرا ببوس گل پسرتو که دیگه حسابی آقا شده
نانازیا
19 بهمن 90 11:55
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
سپید مامان علی
19 بهمن 90 18:29
رادی رادان دست دسی کردنت مبارک باشههههههه
خاطره مامان بردیا
20 بهمن 90 18:42
عاشقتم رادی رادان
شاپرک مامان مهدی
23 بهمن 90 22:25
رادی رادن مبارک باشه دست دسی کردن خیلی جالبه مهدی هم دقیقا توی همین روز دست دسی کردومن رو ذوق مرگم کرد شما دوتا تو یه روز یه کاری رو باهم شروع کردید خاله جون
هدی مامان مبین
30 بهمن 90 11:53
دس دسی مبارک عشقم مبین هنوز انجام نمیده..... منم نه ماهگی رو دوست دارممممممممم صوفی جونم تو و رادمهرم خیلی دوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد