رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 18 روز سن داره

رادمهر

یازده ماههگیت مبااااااارک

1391/1/14 10:59
نویسنده : مامان رادمهر
431 بازدید
اشتراک گذاری

شیرینم ١١ ماهگیت مبارررررررررررررکniniweblog.com.... نازنینم ١١ ماهگیت مباااااااارکniniweblog.com... دیگه اگه یه کوچولو سیبیل برات بذارم مرد مرد شدیniniweblog.com... نه فکر کنم باید یه فکری به حال پوشکتم بکنمniniweblog.com ... یه فکری هم به حال دندونای توی راه و .... نه مثل اینکه هنوز تا مرد شدن یه کم دیگه راه داری، مگه نه؟niniweblog.com

باورم نمی شه که یه ماه دیگه تولدته... یک ساله می شی... باورت می شه؟ من که نه...niniweblog.com

پارسال یه همچین روزایی قلبم به جای سینه تو حلقم می زد.... داشتم از استرس خفه می شدم... از هیجان دیدن روی ماه تو دیگه شب و روز نداشتم... تو هم که رسما داشتی می اومدی بیرون... مشت...لگد...niniweblog.com

امسال عید از لحظه لحظه تعطیلات لذت بردم... نه اینکه برنامه خاصی داشتما نه... چون با تو بودم بهم چسبید... مسافرت کوچولومون با تمام سختی هاش بهم خوش گذشت... سختیش هم این بود که چون تو دوست داری همه جا چهار دست و پا بری یا هر جایی رو بگیری و بلند شی من همه جا رو از توی هتل گرفته تا ماشین رو با دتول ضد عفونی کردم تا مبادا مریض شی... برای همین خیلی بهم سخت گذشت... کنترل یه کوچولوی نوپای وروجک به نظرم سخت ترین کار دنیاست...niniweblog.com

ماجراهای عیدمون رو با فیلم و عکس برات ضبط کردم تا همه رو به صورت تصویری داشته باشی...niniweblog.com

یازده ماهه شیرین من خیلی خیلیییییییییییی شیطون شدی... درست مثل خودم... تموم اون آتیشایی رو که سوزوندم تو هم داری می سوزونی...  نمی دونم بخندم یا فرار کنم... بعضی وقتا از این که دیوار راه دست نداره که ازش بری بالا عصبانی می شی ولی اگه پسر منی راهش رو پیدا می کنی همون جوری که من پیدا کردم... یه پا اینور دیوار یه پا اونور دیوار بعدشم با کمک دستا می ریم بالا...niniweblog.com

خدای مهربون در پناه خودش حفظت کنه عزیزترینم... من با تمام بازی ها و شادی ها و شیطنت های کودکانه ات راه می یام و همراهیت می کنم فقط تو مراقب سلامتیت باش... امیدوارم تو از مامان تو بازی و شیطونی عاقل تر باشی...niniweblog.com

دوستت دارم شیرینم... دوستت دارم عزیزترینم... دوستت دارم یازده ماهه خوشمزه من...niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله نفس
14 فروردین 91 11:00
کلی خندیدم خیلی بامزه بود

پس معلوم شد رادمهر به کی رفته خدا به دادِ بابایی برسه


با شرمندگی تمام بله... طفلک بابا جون ...
خاله نفس
14 فروردین 91 11:09
با اجازه لینکتون میکنم


افتخار می دین دوستم... منم لینکتون می کنم
سمیرا مامان آنیتا
14 فروردین 91 12:16
به رادمهر با این قیافه معصومش نمیاد اینقدر شیطون باشه ولی واقعا راست میگی .. کنترل یه وروجک نوپای کنجکاو سخت ترین کار دنیاس
مامان رانیا
14 فروردین 91 13:34
11 ماهگی ات مبارک خاله مامانی عکسهای بیشتری بذار
خاطره مامان بردیا
14 فروردین 91 16:28
11 ماهگیت مبارک مرد کوچولو
هدی مامان مبین
20 فروردین 91 3:59
عشق خاله یازده ماهگیت مبارک مرد با پوشک مگه ندیدید تا حالا...داریم ها افرین مامان مهربون... صوفی جونم شیطون بودی؟؟ای ول بابا پس رادی جونم به مامانش رفته جونمممممم
سپید مامان علی
21 فروردین 91 17:34
11 ماهگی این مرد کوچک مبارک باشه....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد