رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

سیر شدم...

1393/9/9 14:21
نویسنده : مامان رادمهر
646 بازدید
اشتراک گذاری

من: رادمهر دهنت بو سیر می ده، چی خوردی؟

رادمهر: سیر شدم دیگه... 

من: نه دهنت بوی سیر می ده، چی ناهار خوردی؟

رادمهر: ناهار خوردم سیر شدم مامان 

... الان من دقیقا نمی دونم چی جوری بهت بگم منظورم چیه؟

خندونکخندونکمحبت

رادمهر: مامان مرتز ماشینم خراب شده

من: فدات شم، چیه ماشینت؟

رادمهر: مرتزش...

من: ترمز ماشینت خراب شده؟ خب بذار بیام درستش کنم... آخه مامان چند سالی مکانیک بوده بوده لابد خودش خبر نداشتهخندونک

محبت

یگانه شیرین سخن دوست داشتنی من... عاشقتمممممم

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان علی
13 آذر 93 10:42
ای جوونم قربون این شیرین زبونیهات ههه کلی به سیر خندیدم باید میرفتی سیر رو میوردی به بچه نشون میدادی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد