رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

خدا رو شکر که تو هستی...

1393/9/15 14:52
نویسنده : مامان رادمهر
325 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر که تو هستی رادمهر

خدا رو شکر...

همین وقتی خسته ام مجبورم می کنی باهات بازی کنم منو از دنیای خودم می کنی و میبری به دنیای عمو فنگلا و ایگس و من عاشق اینم... عاشق این که بیام تو دنیای تو... یادم می ره خستگیام

همین که می ری و میای می گی: ... دوستت دارم من کیف می کنم حتی نصف شب وقتی در حالت خواب و بیداری...

همین که منو انگار هم بازی اتم با اسم کوچیکم صدا می کنی من کیف می کنم

خدا رو شکر که تو هستی... با اون حرفای شیرین و قشنگ هر روز ما رو کلی می خندونی... شیرین زبون دوست داشتنی دوستت دارم

خدا کنه من و بابا  انقدر مادری و پدری بلد باشیم که بتونیم تو رو به خوبی بزرگ کنیم

دست و دلم می لرزه هر وقت یه چالش تربیتی پیش می یاد... خدایا شل بگیرم، سفت بگیرم... 

فقط اینقدر بدون وقتی پدر شدی متوجه میشی چقدر سخته بچه بزرگ کردن، تربیت کردن... سخته

خدا کنه یه روزی از روشم پشیمون نشم

خدا کنه در تربیت تو موفق باشم

 عزیزترینم... دلبندترینم... نازنین ترینم دوستت دارم

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان نوشى
23 آذر 93 15:34
مامان علی
24 دی 93 14:04
مامانی مطمئن باش که از بهترین مادرها هستی همین که هر لحظه رادمهری بهت ابراز علاقه میکنه یعنی خوب بودی که اونم داره ابراز احساسات میکنه سپید عزیزم ممنون که وسط این همه مشغله بهمون سر زدی...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد