رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

رادمهر

تابستون تموم نشوووو

1398/6/6 15:40
نویسنده : مامان رادمهر
341 بازدید
اشتراک گذاری

قربون دستتون هر کی دستش خالیه جلوی تموم شدن تابستونو بگیره ما تازهههه آرامش گرفتیم... والاااا

 

امسال کلاس سومی هستیم... جدول ضرب؟ یا مادر مقدس... من نیستم... 

 

قشنگ برگشتم به سالای مدرسه خودم... چیه این استرس که همیشه دنبال سر درس خوندنمون می اومد... الانم واسه رادمهر... اون خودش خوبه هااا ریلکس... حالا من... خیلی هم می خوام روشنفکر باشم اصلا به روش نیارم ولی خودم در اندرون خودم روزی چهار بار می رم و برمی گردم... کلا این سیستم ریلکس بودن پسرا رو واکسن می کردن به کسایی مثل من تزریق می کردن خوب بود.

 

خلاصه که کلاس دوم با خاطرات کودکانه اش تموم شد و الان ذکر خیراش مونده، تابستون شیرین تر از شیرین مونم که داره کم کم می ره... خدا کنه همه بچه ها شاد و خندون باشن و همینطوری صدای خنده هاشون همیشه بیاد...

پسندها (5)

نظرات (3)

نرگسنرگس
6 شهریور 98 18:45
نگران نباشید ... همه روزا با اتفاقای خوب و بدشون میان و میرن ... چه استرس داشته باشین چه نداشته باشین😉
❤️Maman juni❤️Maman juni
7 شهریور 98 17:13
😃
مامانمامان
28 شهریور 98 11:02
سلام دوست عزیز نینی وبلاگی. خوشحالم با وبلاگتون آشنا شدم و بااجازتون بعنوان دنبال کننده اضافش کردم.خوشحال میشیم شماهم به ما سر بزنید و دنبالمون کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد