رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

رادمهر

روروئک بازی... کلید خورد

1390/7/17 11:24
نویسنده : مامان رادمهر
479 بازدید
اشتراک گذاری

... و بدین ترتیب از روز پنجشنبه پروژه روروئک بازی با حضور رادی رادان، مامانی، بابایی و من کلید خورد..... تو هم که قربونت برم انگار یه عمره راننده ای اینم بوگاتیه باباته که نشستی پشتشش، همچین توش لم می دی که آدم دلش می خواد بره یه گوشه ای واسه خودش لم بدهنیشخند

راستیییییییییی از دیشب دیگه رفتی اتاق خودت... بالاخره بعد از کلی درگیری با خودم دیشب گذاشتمت تو تختت و خودم تا صبح تو تختمون دنبالت می گشتم... می دونی احساس کردم اگه الان نذارمت دیگه هیچوقت نمی تونم این کار رو بکنم... دیگه عادت کرده بودم وقتی خوابی سفت بغلت کنم و بچسبونمت به خودم... هر چی دیرتر می شد برای دوتاییمون سخت تر بود... عوضش اتاقت مثل شهر قصه هاست... یه عالمه جک و جونور خوشجل موشجل چسبونده شده به در و دیوارش... تختتم که مثل یه اتاق بازی کوچولوئه پس برو حالشو ببر... ماچ

جوجه خوشملم امروز روز جهانی کودکه... منم امسال یه کودک خوشمل دارم... یه عروسک شیرین... اولین روز جهانیت مباااااااااارک... دیروزم با بابا جون رفتیم از هایپر کلی برات کادوهای خوشمل خریدیم... خوب روز کودک نی نی ها باید کادو بگیرن دیگه... سال دیگه انشالله سه تایی می ریم و خودت کادوت انتخاب می کنی.ماچ

من عاشق اون مدل نشستنت تو روروئکم... من عاشق اون پوف پوف کردناتم که کلی باهاش دور و برت رو آبیاری می کنی... من عاشق اون آهنگیم که موقع شیر خوردن با خودت می زنی... من عاشقتم پسرم... عاشقتمماچبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رانيا
16 مهر 90 10:12
به به منو سوار روروكت مي كني انشااله يه روز سوار اتومبيل شخصي ات بشي مباركه خاله جون
مامي گل
17 مهر 90 14:04
مبااااارك باشه
تارا
20 مهر 90 12:35
ای جونم راننده کوچولوووووووووووووووووو مبارک روروئک باشه عزیز دلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد