رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

خوشمل ترین آواز جهان...

1390/7/21 12:23
نویسنده : مامان رادمهر
600 بازدید
اشتراک گذاری

این قشنگ ترین آواز دنیاست... راست می گم... من که از شنیدنش مست می شم... دیوونه می شم... می رم پیش فرشته ها و برمی گردم... چه آوازی؟ همون آواز قشنگی که تو موقع خوردن غذا یا شیر با خودت می خونی... بهههههه بههههه... هووووم... به به... امممم امممم... ممممممم ممممممم....niniweblog.com

خودتم خوب می دونی که من چقدر این آوازتو دوست دارم برای همین نصف شبا که تا صبح 5 تا 6 بار بیدارم می کنی تا شیر بخوری برام این آوازو می خونی تا بهت غر نزنم و بهم خوش بگذره... می گذره... با اون صدای ناز تو خوش می گذره... مهم نیست که ساعت 3 نصفه شبه یا 5 صبح... مهم نیست که من چقدررررررررررر خسته و خواب آلودم... مهم نیست که چقدررررررررر از بی خوابی سر گیجه و سر درد دارم... مهم اینه که باشنیدن صدای خوش آواز شیرین تو همه اش فراموشم می شه و نصفه شبی خندم می گیره...niniweblog.com

وقتی می گم تو همه دنیای منی برای همینه... تو زندگی منی... تو شیرین ترین ترانه زندگی من و بابایی...niniweblog.com

 

بخوون پسرم... بخوون... این شیرین ترین آواز دنیا رو تا دنیا دنیاست بخوون... به خاطر دل مادرانه منم که شده بخوونniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هدی مامان مبین نفس
22 مهر 90 14:06
بخون رادمهر عزیز بخون که همه خستگی مامان رو با اواز نازت از تنش بیرون میکنی صوفی مهربون حتما ظبتش کن ایشالا همیشه شاد و سالم باشه جیگر نمک خاله
مامان رانيا
22 مهر 90 14:29
خيلي رومانتيك بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد