رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

یه شعر برای تو

1390/9/30 10:29
نویسنده : مامان رادمهر
528 بازدید
اشتراک گذاری

رادی رادان من، خودم تنهایی تنهایی یه شعر برات گفتم هلووووووو....

بذار اول شعر ور برات بگم بعد راجع به اصطلاحاتش برات توضیح میدم

رادمهر موش تو سوراخ

رادمهر بوق کوچولو

رادمهر سیب کوچولو

رادمهر نون خامه ای

رادمهر کیک بستنی

رادمهر عشق منه

رادمهر مال منه

شاعر: مامان

حال کردی پسرم...ههههههه...حالا چرا موش تو سوراخ؟ ببین تو از اون روز اولی که به دنیا اومدی هر وقت می خواستی اطرافت رو ببینی عین این موش کوچولوهایی که تازه از سوراخ شون می یان بیرون دور و برشون رو نگاه می کنن، دقیقا اون جوری اطرافت رو نگاه می کنی... این از این...

حالا چرا بوق کوچولو؟ نمی دونم چرا بعضی وقتا تو خواب یه صدایی از خودت در میاری که من اسمش رو گذاشتم بوق رادمهری...باور کن مثل صدای بوقه البته بوق کوچولو

چرا سیب کوچولو؟ اون روزایی که شما تو شیمکم بودی بابا جون برام یه سیب های کوچولو و سرخی گرفته بود تا من هر وقت گرسنه

می شدم از اونا می خوردم الان تو دقیقا مثل اون سیب کوچولوها شدی...

 

نون خامه ای و کیکی بستنی هم خوراکی های مورد علاقه مامانه که نمی تونه ازشون دل بکنه، مثل تو که هم شیرینی و هم خوشمزه و نمی شه ازت دل کند....حالا فهمیدی چه مامان هنرمندی داری...خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد