رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

رادمهر

مرواریدا تو راهن...

1390/9/2 9:41
نویسنده : مامان رادمهر
468 بازدید
اشتراک گذاری

دیدم چند روزه عصبانی هستیniniweblog.com حوصله نداری و مدام نق می زنی و حتی تو بغلم گریه

می کنیniniweblog.comنگو که دو تا مهمون کوچولو تو راه داری....دیشب تو بغلم بودی که سرتو گرفتی بالا و یه خمیازه خوشمل کشیدی، همون موقع بود که دیدم  تو لثه پایینت دو تا دندون کوچولو با هم می خوان در بیان...niniweblog.comبابا جون که می خواست با کله بیاد تو دهنت که دقیقا ببینه niniweblog.com 

مرواریدای کوچولوت هنوز جوونه نزدن... الان دقیقا زیر یه لایه نازک تو لث ات هستن... خیلی باحاله niniweblog.com 

حالا دیگه تا این دو تا و اون دو تا و اون یکی دو تا و خلاصه همه مرواریدا دربیان خدا به داد من و مامانی و بابا جون برسهniniweblog.com

چرا من فکر می کردم تو باید همیشه بی دندون بمونی؟ چرا من فکر می کردم همیشه وقتی می خندی من باید اون لثه های خوشگلت رو ببینم... چرا زمان داره انقدر زود می گذره... فدای خنده های شیرینت بشم نبات کوچولو... داری بزرگ می شی و من می خوام به زور زمان رو نگه دارم... نمی خوام کودکیت زود تموم شه... همین الانش دلم برای اون روزایی که گردن کوچولوت رو نمی تونستی نگه داری تنگ می شه، برای اون روزایی که دمر می انداختمت روی دستم و تمام تن کوچولوی تو از کف دست من یه وجب بزرگتر بود... قربونت برم عزیزترینم...niniweblog.com

 الهی که به سلامتی و شادی بزرگ شی و من و بابا جون از دیدن قد کشیدن و بزرگ  شدنت لذت ببریم niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رانيا
2 آذر 90 12:49
به به مسافرهاي كوجولوت زودي ميان توي دهانت ملوسك خاله هزارتا بوس
سمرا مامان امیرحاسن
3 آذر 90 9:22
مبارکه خوشکلکم، پسر ناز خاله مرواریدی شده ..........
خاطره مامان بردیا
5 آذر 90 13:35
مبارک باشه 2 تا مرواریدهای رادمهر کوچولو...
هدی مامان مبین
5 آذر 90 21:15
اومدنشون مبارک وای منم عاشق دهان بدون دندونشونم بالندگیتون پیاپی
سبید مامان علی اقا
5 آذر 90 22:35
هزار هزار تبریک به صوفی جون که مرواردید کوچولوهای رادمهر جونی جوونه زده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد