رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

رادی رادان جدی جدی...

1390/9/22 12:26
نویسنده : مامان رادمهر
832 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح که داشتیم می رفتیم تا تو رو بذاریم پیش مامانی و خودمون هم بریم سرکار تو این شکلی بودیniniweblog.com... می دونی چرا؟ از بس که خوابت می اومد، نه به خاطر این که  زود بیدار شده باشیا نه، تو از ساعت ٦.٣٠ بیدار بودی و داشتی بازی می کردی و غلت می زدی و نق می زدی و خلاصه مشغول بودیniniweblog.comبرای این خوابت می یاد که دیشب تا صبح یا شیر خوردیniniweblog.comیا غرغر کردی یا وول خوردی یا غلت زدیniniweblog.com... حالا ببین چه قیافه ای برای ما گرفتی... منم از فرصت استفاده کردم و ازت عکس گرفتمniniweblog.com... احیانا فکر نمی کنی من باید الان تو رو اینجوری نگاه کنم چون از بی خوابی چشمام داره می سوزه؟niniweblog.com

فدای اون نگاه چپ چپت رادی رادان جدی منniniweblog.com

(لازم به ذکره که دقیقا ١ دقیقه بعد از عکاسی من تو خواب خواب بودیniniweblog.com)

 

رادی رادان جدی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاطره مامان بردیا
22 آذر 90 12:49
قربون اون جذبه ات برم من
سمیرا مامان آنیتا
23 آذر 90 10:30
ای وای چه اخمو آنیتا کلی حساب برد ازت


عزیزممممم...آنیتا که خوشگل خاله است... دخمر ناز
مامان رانيا
23 آذر 90 17:39
بسمل خاله خواب الود اخه جه جوري بكه بذال بخوافم
هدی مامان مبین
24 آذر 90 17:43
خاله قربون اخمت برم..جدی ...خیلی باحال بود..محکمه محکم ببوسش
cupid
24 آذر 90 20:06
ای جان! عجب اخمی کرده گیلی ! این جوریشو ندیده بودم .عالیه! کلی با مجید خندیدیم. "خوب تا صب بیدار میمونیم درسامونو بخونیم دیگه مامانی ! چرا هیش کی مارو درک نمی کنه ! هی مارو آدم فضایی می کنین می برین بیرون "
سبید مامان علی اقا
27 آذر 90 17:09
جانم این رادمهری عجب جدی نشسته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد