رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

رادمهر

دنت شکلاتی...

1390/11/8 13:40
نویسنده : مامان رادمهر
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

همون شب با هم دنت شکلاتی خوردیم... این اولین بار بود که تو طعم شکلات و کاکائو رو می چشیدی... تا حالا بهت کاکائو و شکلات نداده بودم، قرارم نیست فعلا از این چیزا بخوری ولی خب یه کوچولو برای اولین بار اشکالی نداشت... چی کار کنم خوب طاقت نگاه پر از خواستنت رو ندارم عزیزترینم؛ تازه یه قراری با هم  گذاشتیم... شکلاتای من مال تو اون بخشش که مالیده می شه دور دهنت مال من... آخ جووووووووون...نمی دونی چقدرررررررررر خوشمزه استنیشخند

 

radmehr

 

radmehr

 

radmehr

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

هدی مامان مبین
8 بهمن 90 14:15
عاشق قرارت شدم صوفی مهربون
اخ گفتی که دور دهن مبین همیشه مال منه



ههههههه... به ما می گن مامانای زرنگ...
سمیه مامان امیرعلی
8 بهمن 90 15:06
ای ول به رادی رادان که دنت خورده . اونم از نوع شکلاتی بیشتر از همه هم خوش بحال مامانته
مامي گل
8 بهمن 90 15:56
عزيزم نوش جونت انگار خيييلي خوش مزه بوده
سمانه مامان کیمیا
8 بهمن 90 18:55
ای جونمممممممممممم نوش جونت
مامان کاوه
8 بهمن 90 20:47
صوفی جون کاوه هم تازگی ها شکل شکلاتو از رو میز تشخیص میده تا نخوره دست بردار نیست در نهایت بد نیست که شیرینی بخورن اما زیاده از حدش بده................نوش جونش
سمیرا مامان آنیتا
9 بهمن 90 10:48
واییییییییییییی من میمیرم برا دنت شکلاتی نوش جونت رادمهر عسلی
سپید مامان علی
9 بهمن 90 11:22
نوش جونت رادی رادان ان شاءالله همیشه در زندگی طعم های شیرین و خوشمزه بچشی
مامان ویانا
11 بهمن 90 0:01
عزیزم رادمهر جون دیگه کم کم باید بیشتر با طمعها آشنا بشه نه ماهش شده دیگه مامانش دنت وانیلی و بیسکوییتی کمی بده بهش که بعده ها که یک سالش شد باید بخوره براش عادی بشه نوش جونت عزیزم
مامان محمدحسن کوچولو
12 بهمن 90 8:17
دکترا خیلی با کافئینی که تو شکلات و قهوه و نسکافه و ... است مشکل دارن! من حتی شنیدم مادری که بچه شیر میده بهتره کمتر از اینجور چیزا بخوره! چرایی این قضیه رو نمی دونم ولی من که سعی می کنم به خاطر گل پسرم رعایت کنم
cupid
12 بهمن 90 10:23
جااااان نگاش کن ! چه خوردنی ترشده . انقدر داره کیف می کنه که آدم محاله از دیدنش لذت نبره . کاش پیش منم یه بار دنت شکلاتی بخوری گیلی مهربونم . بدو زود بزرگ شو که بشینیم یواشکی با هم شکلات تلخ 90 درصد بخوریم !  
خاطره مامان بردیا
12 بهمن 90 17:41
نوش جونت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد