رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

لبخند خدا...

1390/11/12 11:05
نویسنده : مامان رادمهر
1,020 بازدید
اشتراک گذاری

تو لبخند خدایی عزیزترینم... تو لبخند شیرین خدایی... مگه می شه برای خدا لبخندی زیباتر از خنده معصومانه یه کودک در نظر گرفت... برای من تو زیباترین لبخند خدایی... من با خنده های شیرین تو پرواز می کنم... اوج می گیرم... از مادر بودنم لذت می برم... من عاشق خنده های نازنین توام رادمهرم... جان شیرینم... عزیزترینم...

خدایا عزیزترینم رو در پناه خودت، در سایه بی زوال خودت حفظ کن...

 

radmehr

 

فدای خنده های تو شیرینترینم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فاطيما
12 بهمن 90 13:06
چقدر قشنگ نوشتي لبخند خدا عين واقعيته، اميدوارم خدا هميشه به روت لبخند بزنه و خوشبحال رادمهر كه چنين مادري داره
خاطره مامان بردیا
12 بهمن 90 17:40
چه خوشگل داره می خنده
cupid
13 بهمن 90 12:14
هدی مامان مبین
13 بهمن 90 15:34
عالی بود... قبول داری بعضی نوشته ها دل ادمو میلرزونه....این از اونا بود مگه میشه برای خدا زیباتر از خنده معصومانه کودک..... بخند فرشته ی از بهشت اومد و مادرت رو به اوج مادرانه ببر
سپید مامان علی
15 بهمن 90 10:38
چه با احساس بود....رادی رادان امیدوارم همیشه لبخند به لب داشته باشی گلم
سمیه مامان امیرعلی
15 بهمن 90 15:20
چه خوشجل نوشتی مامانی چقدر هم خوشگل میخندی رادی رادان همشه لبخند رو لبات باشه الهییییییی
shabnam
15 بهمن 90 17:06
bozorgh shodeh boooooooooooooos
شاپرک مامان مهدی
22 بهمن 90 16:55
اخی خیلی به دلم نشست خیلی تبسن قشنگی داری رادی رادان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد