رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

رادمهرم... 9 ماهه شد

1390/11/12 15:13
نویسنده : مامان رادمهر
457 بازدید
اشتراک گذاری

رادی رادانم ٩ ماهه شدniniweblog.com..موش تو سوراخ فسقلی من ٩ ماهه

شد.niniweblog.com.. فدای قد کشیدنتniniweblog.com... فدای بزرگ شدنتniniweblog.com... فدای حرف زدنای قشنگتniniweblog.com... فدای تمرین کردنت برای گفتن اسم منniniweblog.com ... فدای شیطونی های با نمکتniniweblog.com.. فدای لحظه به لحظه نفس کشیدنتniniweblog.com

تازگیا وقتی می خوابونمت یه دفعه پا می شی میشینی، نمی دونم چرا؟ ولی خیلی باحاله، هم لجم در می یاد هم خنده ام می گیرهniniweblog.com

عاشق کشتی گرفتنی... هر بارم که معلومه بازنده کیه؟ من.niniweblog.com

 عاشق جارو برقی مامانی هستی... مثل سنجاب ازش می ری بالا و مثل کوآلا ازش آویزون می شیniniweblog.com

عاشق جزوه های بابا جونیniniweblog.com

 

سه تا دندون داری، چهارمی از بالا تو راهه، دو تا هم از پایین داره یواش یواش می یاد بالا...niniweblog.com

همچنان عاشق ماست و غذاهای ترش مزه ای...niniweblog.com

مثل من و بابا جون با شیرینی زیاد میونه نداری...niniweblog.com

دیروز بهت آلبالو دادم... واییی قیافه ات خوردنی بود... مشتری شده بودی اساسی... زردآلو هم بهت دادم، دقیقا مثل ما از خوردن این چیزا سیر نمی شی...niniweblog.com

همچنان شب ها تا صبح ٣ بار شیر می خوری... امان از وقتی که کمی دیر بشه...niniweblog.com

دیگه جایی نمونده که نگیری و بلند نشی... تقریبا همه جا رو یه بار امتحان کردی...niniweblog.com

عاشق سیم تلفنی... اونم خونه مامانی اینا... niniweblog.com

گوشی من و لب تابمون دو تا از اهداف مهمت هستن که هنوز بهشون دست نیافتی البته بگذریم که لب تاب عمه جون رو کلا مورد عنایت قرار دادیniniweblog.com

از بازی با سینا و پارسا سیر نمی شی... تولد مامانی دیدم نشستی کنارشون و سه تایی دارین با هم بازی می کنین... من خیلی آرزو داشتم این صحنه رو ببینم... چند با اومدم یواشکی نگاه تون کردم... قربون سه تایی تون که انقدر نازین هزارماشاالله...niniweblog.com

خلاصه شدی دنیای من... روزگار من... زندگی من...niniweblog.com

دوستت دارم شیرینم، عزیزترینم، رادمهر ٩ ماهه من...niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

cupid
12 بهمن 90 15:48
هورا مبارک باشه خوش بوی خوش اخلاق بد قلق لج باز شیطون مهربون . آرزو می کنیم خدا به مامان و بابا صبر چند برابر بده روز به روز . حالا دیگه کلی به آپشنات اضافه شده گیلی . دیگه فک کنم آماده باشی که با هم یه خونه رو با همه ی وسایل و آدمهای توش بفرستیم رو هوااااا   نمی دونی چقدر شیطونیات باحاله . عاشق نقشه کشیدنتم که تا یه چیزو نشونه می گیری نفسهات تند می شه و از ذوق رسیدن بهش خودتو لو می دی .معمولا هم موفق می شی. آرزو می کنم همیشه شاد و پیروز و پر از آرامش باشی .
ملودی
12 بهمن 90 17:34
بچه رو مثل خودت هله هوله خور بار نیار زن..
خاطره مامان بردیا
12 بهمن 90 17:40
9 ماهگیت مبارک عزیزمممممممم چه جالب که مزه های ترش دوست داری دقیقا بر عکس بردیا
هدی مامان مبین
13 بهمن 90 15:36
نه ماهگیت مبارک رادمهر جونم حیلی نه ماهگی رو دوست دارم نه ماه تو دل مامان بودی و نه ماه تو اغوشش ایشالا همیشه شاد و سالم باشه جیگر خاله عاشقتم منم از این ارزوهای تو زیاد دارم صوفی جونم ایشالا به همشون برسی
سمیرا مامان آنیتا
14 بهمن 90 17:36
رادمهر عسلی 9 ماهگیت با دو روز تاخیر مبارک عزیزم چه خوب که از جارو برقی نمی ترسه ... پسر شجاع
سپید مامان علی
15 بهمن 90 10:41
9 ماهگی رادمهر جووونی مبارک باشه ان شاءالله 90 ساله بشی گلممممم
سمیه مامان امیرعلی
15 بهمن 90 15:22
نه ماهگیت مبارک باشهههه قند عسل انصافا مامانا از لحظه به لحظه با این فرشته ها بودن سیر نمیشن ...... مخصوصا مامانای شاغل سالم باشی عزیزکم در پناه خدا
shabnam
15 بهمن 90 17:05
9 mahe shodanet mobarak
مامي گل
16 بهمن 90 15:23
عزيزم 9 ماهگيت مبارك چقدر شيرين و دوست داشتني هستي وااااااااي
خاله نوشی
17 بهمن 90 16:14
عزیز دلم ، رادمهر جونم 9 ماهگیت مبارکککککککککککککککککککک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد