رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

اممم..این بوسه... مامانو بوس کن!

1390/12/9 11:22
نویسنده : مامان رادمهر
1,339 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش بابا جونی اومد گفت دلت بسوزه رادی رادان منو بوسیدniniweblog.com

گفتم الکی نگو رادمهر بوسیدن بلد نیستniniweblog.com

از بابا جونی اصرار و از من انکار... خلاصه من داشتم می مردم برای حس بوس خوشگل تو... اصلا چرا اول بابا جونی رو بوس کردی؟niniweblog.com

پس من چی؟niniweblog.com

وقتی بابا جونی نبود بغلت کردم و گفتم رادی مامانو بوس کن تو هم در کمال شیطنت صورتت رو  چسبوندی به صورتم و خندیدی niniweblog.com

به بابا جونی گفتم دیدی الکی گفتی ...حالا من بهش بوسیدن رو یاد می دم تا تو رو هم ببوسهniniweblog.com خلاصه جریان این جوری شد که الان چند روزه بغلت می کنم و می بوسمت و می گم: این بوسه...مامانو بوس کن... و تو هر بار مثل دفعه اول صورتت رو چسبوندی به صورتم و خندیدی... وروجک فهمیدی چه خبره هااااniniweblog.com

اما دیروز بالاخر مامانو بوسیدیniniweblog.comیه بوس خوشگل رادی رادانی پر از آب دهن و کلی خندهniniweblog.comصورتمو شستی... انقدررررررر کیف کردم که نگو... رفتم اون بالا بالا ها و اومدم پایین... این خوشمزه ترین و شیرین ترین بوس زندگیم بود..یه بوس خیسکی رادی رادانی... مستی قشنگی داره وقتی نی نی مامانشو می بوسه...niniweblog.com

 

حالا دیگه نوبت پز دادن من بود... با کلی ذوق و شوق بابا جونی رو صدا کردک گفتم ببین این بوسه رادمهره... رادی مامانو بوس کن و تو با شیطنت هر چه تمامتر صورتت رو چسبوندی به صورتم و خندیدیniniweblog.com ااااا تو الان منو بوس کردی بچه... و بابا جونی بدجنس گفت: هه...پسرم فقط منو بوسیده تا حالاniniweblog.com

می خواستم یه لقمه چپت کنم... niniweblog.com

قربونت برم که داری بزرگ می شی و شیطنت هایت داره معنی دار می شه...niniweblog.com

 

شیطونک کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامي گل
9 اسفند 90 13:11
وااااي قربون بوس شيرينش از طرف من بچلونش عسلم رو
تارا
9 اسفند 90 14:03
سلام دوست جونم و یه بوس به رادمهر خوشمل که ماشالا انقدر ماه شده
من این روزها درگیرم ببخش دیر بهت سر میزنم انشالا سرماخوردگی هردوتون خوب شده باشه عزیزم
ممنون از سرزدنان همین معرفتت منو هلاک کرده










هدی مامان مبین
9 اسفند 90 16:47
ماشالا رادمهری داری روز به روز اقا تر میشییییییییییی منم ببوس.....خیس و ابکی....اخ چ کیفی میده منم میچلونمت....دوستت دارم
cupid
10 اسفند 90 12:18
ای جان . خوش به حالت مامانی . منم ازون بوسهای آبدار تف تفی می خوام . خیلی کیف داره وقتی صورت نرم و مرطوبشو با اون لبای خیس نارنجی می چسبونه به صورت آدم .
سمیرا مامان آنیتا
10 اسفند 90 15:58
واییییییییییی بوسیدنم یاد گرفت آنیتا هم ازین کارا میکنه اما بیشتر شبیه تفه تا بوس
ملودی
10 اسفند 90 19:22
آخ که این ماچها عجب میچسبه... وقتی با دستای کوچولوش نوازشت میکنه دلت میخواد قلبت رو از جا دربیاری و دوباره قورت بدی
خاطره مامان بردیا
10 اسفند 90 21:30
وووووووووییییی چه بوس خوش مزه ای بوده . دلم خواست
مامان رانیا
12 اسفند 90 18:46
ماشاله بزرگ شده
سپید مامان علی
21 فروردین 91 17:22
مامانی چه کیفی کرده وقتی رادی رادان بوسیدتش....منم دلم خواستتتتت....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد