رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

تک تیرانداز

1391/1/19 12:52
نویسنده : مامان رادمهر
528 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی یه مامانی محبوب ترین اسباب بازی دوران کودکیش انواع تفنگ و مسلسل و ... باشه نتیجه اش این می شه که پسر کوچولوش تو 11 ماهگی اینجوری و با این دقت با تفنگ نشونه گیری می کنه البته هنوز یه کم ناشیه و نمی دونه که با کلت کمری اینجوری نشونه گیری نمی کنن... حالا هدف چیه نمی دونم... ولی هر چی هست خدا به دادش برسه چون تک تیرانداز کوچولوی ما خیلی دقیق نشونه گرفته...

 

رادمهر

 

البته اینم بگم که این تفنگ مال پارسای وروجکه که گذاشته خونه مامانی تا اینجا هم بدون تفنگ نمونه... وروجک همیشه مسلحهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کاوه
19 فروردین 91 15:42
خاله جون...........فدات بشم ایشالله مقام ورزشی.... تک تیراندازی بیاری.............اول ایران بشی ...اما هیچوقت تفنگ رفیقت نشه............ عزیزم.................. دلم میلرزه تفنگو میبینم...............بخاطر دل مامان صوفی همیشه سلامت باشی...............
خاطره مامان بردیا
19 فروردین 91 17:57
هی وای من رادی رادان خطرناک می شود
هدی مامان مبین
20 فروردین 91 4:01
یعنی عاشق عکسش شدم ببوسش دلم میخواد خودم ببوسمش خاله فردای اون یه چشم بازت....خدا نگهدارش باش
سپید مامان علی
21 فروردین 91 17:38
مواظب خودمون باشیم که رادی رادان مسلح هست...دوست دارم قند عسل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد