رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

موش تو سوراخ...

1391/1/20 11:31
نویسنده : مامان رادمهر
520 بازدید
اشتراک گذاری

از بس که مثل موش می ری زیر میز یا صندلی یا هر جایی که مثل سوراخ موش کوچولو موچولو باشه و سقفم داشته باشه من و بابا جون برات یه خونه کوچولو خریدیم... تو الهیه سر نبش، دوبلکس، جکوزی، سونا و ... هم دارهنیشخند ... قربونت برممممممم شیرینم... خونه کوچولوی تو وسط پذیرایی خودمونه یه چادر کودکانه... مخصوص فسقلی هایی مثل تو ... یادته به دنیا اومده بودی همه اش بهت می گفتم موش تو سوراخ چون از لای پتو سرک می کشیدی بیرون و همه جا رو نگاه می کردی؟..حالا برای موش موشکم یه خونه کوچولو گرفتم که توش بازی کنه... تو چادر رو که دیدی بدو رفتی طرفش بعدشم اول از همه گوشه اش رو لقمه کردی و گذاشتی دهنت... حالا جای سبد اسباب بازی هات اون توئه... یعنی خودت بردی اون جا که راحت باشی... قربونت برم که انقدرررررررررر برای من شیرینی عزیزترینمممممممماچ

به امید روزی که خودت بزرگ شی و برای خودت یه خونه خوشگل همون جوری که دوست داری بخری... الهی آمین.

 

رادمهر

 

رادمهر

 

رادمهر

 

رادمهر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماني
20 فروردین 91 15:02
صوفيييي توپ هاي رادي شبيه توپ هاي مانيه هندونه بيسبال ... راستي رمز اون مطلب قبليت رو اگه دوست داشتي بهم بده
cupid
20 فروردین 91 22:50
جااااان. چه هیجان انگیز . حتما اولش خیلی ذوق داشت ! خصوصا اینکه سندش هم به نام خودشه ! می گم مامانی این خونه هه همچینم کوچولو نیستا ! فک کنم برای دیدن تلویزیون باید بریم رو پشت بومش بشینیم! اما خدا خیرتون بده به نظر میاد گیلی برای مدت کوتاهی کوچ کرده توش ! " حالا بگیما ! چند روز که اینجا بازی کردیم دوباره میایم بیرون میریم زیر میز ناهار خوری.تازه شما که نمی دونین الان اتاق پذیرایی شده حیاط خونه ی ما ! هههههههه "
مامي گل
21 فروردین 91 11:42
عزيز دلم فداي اين بازيهاي نمكيت بشم
مامان رانیا
21 فروردین 91 13:16
ای جانم چه بزرگ شده این موش موشک
خاله داره می یاد ایران اگه مامانی وقت کنه حتما می یام از نزدیک می چلونمت


حتما خاله جون... من برای دیدن تو و رانیا گلی لحظه شماری می کنم
سمانه مامان کیمیا
21 فروردین 91 15:05
جانممممممممممممم چه خونه قشنگی کیمیا هم یکی داره
سپید مامان علی
21 فروردین 91 17:40
عزیزم خونه نو مبارک...اونجا دیگه مال خودته و مستقلی...برو حالشو ببر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد