رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

مرواریدای هفتم و هشتم...

1391/1/22 10:06
نویسنده : مامان رادمهر
590 بازدید
اشتراک گذاری

مروارید هفتمی جوونه زده و اومده بیرون و مروارید هشتمی هم تو راهه و در حال جوونه زدن... لثه پایین کنار دو تا دندون جلو... فدات شم خوشمزه منniniweblog.com

دیروز داشتم به مرواریدای نازت نگاه می کردم یهو یاد اون روزا افتادم... همون روزایی که وقتی می خندیدی لثه های نازت معلوم می شد... اصلا من تو رو می خندوندم که لثه های صورتی خوشگلت رو ببینم niniweblog.com

چه روزای قشنگی بود اون روزا... همون روزایی که بعد از شیر خوردن باید یه بادگلوی گنده می زدی تا دل درد نگیریniniweblog.com

همون روزایی که رفیق من و تو شده بود قطره اینفکل که جلوی دل دردای تو رو بگیرهniniweblog.com

همون روزایی که گردن کوچولوت هی تاب می خورد و چند ثانیه بیشتر نمی تونستی نگهش داریniniweblog.com

همون روزایی که دمر می نداختمت رو دستم و کمرت رو می مالیدم تا دل دردت بهتر شهniniweblog.com

همون روزایی که مدام برای من و هر کسی که بغلت می کرد یه سردوشی شیری درست می کردی niniweblog.com

همون روزایی که تا صبح 10 _ 12 بار شیر می خوردی و نمی خواستی از من کنده شیniniweblog.com

همون روزایی که دندون نداشتی و وقتی می خندیدی لثه های صورتیت می زد بیرونniniweblog.com

کاش زمان یه کم امان می داد... مهلت می داد... صبر می کرد... من این روزا رو خیلی دوست داشتم و دارم اما دارن با سرعت نور می گذرنniniweblog.com

رادی رادانم مرواریدای نو مبارکت باشه niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاطره مامان بردیا
28 فروردین 91 11:39
قربونت برم که این همه مروارید کوشولو داری
سپید مامان علی
2 اردیبهشت 91 14:16
مرواریدهای جدید و خوشگلت مبارک باشه.....صوفی عزیزم قدر تک تک لحظه های بودن با این فرشته ها رو باید دونست چون چنان میگذرد که.....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد