رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

اینجوری نگاهم نکن

1391/1/28 12:23
نویسنده : مامان رادمهر
699 بازدید
اشتراک گذاری

چرا هر وقت می خوای یه کاری انجام بدی که خطرناکه و من نمی ذارم اینجوری نگاهم می کنی؟ ... که آب شم... ذوب شم...مست شم... بدون کوچکترین اقتدار مادرانه ای بی خیال شم... نه اینجوری نگاهم نکن... من طاقت دیدن این همه معصومیت رو ندارم... نمی تونم در برابر این نگاه مقاومت کنم پس اینجوری نگاهم نکن شیطونکم... می دونی تو این عکس چرا داری اینجوری نگاهم می کنی چون می خواستی از تخت بری بالا بعدشم بآ سر بیای پایین... تو هی پای کوچولوت رو می بردی بالا من هی می آوردمش پایین..نتیجه اش هم این نگاه معصومانه اته که منو ذوب می کنه... حتی الان که پیشم نیستی تا محکم در آغوشت بگیرم و هزار با ببوسمت تا آروم بشم... دوستت دارم نازنینم..دوستت دارمماچ

 

رادمهر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هدی مامان مبین
28 فروردین 91 1:36
اخ من قربون اون معصومیتت ...اون نگاهت...اون تعحبت....اون دهنت....واییییییییییییی خدا میپرم میبوسمت ها اینقدر تا....خدا حفظت کنه رادمهری.... مامانو ذوب نکن...
سمیرا مامان آنیتا
28 فروردین 91 10:47
از دست این بلاچه ها .. خوب بلدن چطوری کارشون رو بکنند راستی این موهای بغل گوش رادی رادان چه ناز شده .. مال آنیتا هم همینطوری شده
خاطره مامان بردیا
28 فروردین 91 11:41
وای چه باحال و مظلومانه نگاه می کنه
cupid
28 فروردین 91 13:42
جااااان . چشماشو ببین . آخه آدم با اون موهای خوشگلت و چشم و مماخ و لبای متعجبت چه کار می تونه بکنه ! .یه فشار و یه بوس زیر گلوی خوش بوه "مامانی خوب آدمو به فکر وا می داری ! متعجبم که آخه چرا نمی ذاری برم بالای تخت با سر بیام پایین ! کار به این سادگی هم استرس داره ؟ ما خیلی ازین کارا دوست میداریم. بذار دیگه !!! "
خاله نوشی
2 اردیبهشت 91 12:58
فرشته کوچولوی زیبا خیلی دوستت دارم . قربون نگاه کردنت عزیزمممممممممممممم
مامان رانيا
5 اردیبهشت 91 8:21
kissssssss
مامان پارسا جیگر
16 اردیبهشت 91 16:04
چه نازه این آقا کوچولو خدا حفظش کنه


لطف دارین مامان پارسا جیگر... ممنون که به ما سر زدین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد