رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

بخشی از خودم...

1391/1/29 15:34
نویسنده : مامان رادمهر
351 بازدید
اشتراک گذاری

تا قبل از این فکر می کردم می دونم عشق چیه؟ عاشقی یعنی چی؟ اما تازه فهمیدم انگار عشق یه جورای دیگه است... یه مدل دیگه...niniweblog.com

دیروز خوابیده بودی، اومدم بالای سرت، پتوت رو برای صدمین بار کشیدم روت و به صورت قشنگت خیره شدم یهو دلم ریخت احساس کردم یه تیکه از خودمه که اینجا خوابیده نمی دونم چه جوری بگم... نمی تونستم از کنارت پا شم و برم...فقط نگاهت می کردم، انگار داشتم بخشی از خودم رو می دیدم... خب حالا آدم باید چی کار کنه تا آرامش داشته باشه وقتی بخشی از وجودش رو باید مدتی از روز نبینه یا آزاد بذاره تا دنیای خودش رو کشف کنه... niniweblog.com

هی به خودم می گم آدم نباید به بچه اش وابسته بشه...اون یه روز می ره دنبال زندگی خودش اما بچه قسمتی از وجود آدمه... به خدا تو قسمتی از تنمی...روحمی...قلبمی خب من چه جوری باید راحت فکر کنم و بگم باشه من بهت وابسته نیستم... کی می تونه بگه من به وجودم به تنم به روحم به قلبم وابسته نیستم که من بگم...niniweblog.com

نه، من نبضم با نبض تو می زنه... نفسم با نفسای تو هماهنگه... قلبم فقط با صدای قلب تو آرامش پیدا می کنه... تو بخشی از خودمی... عزیزترینمی... عزیزترین niniweblog.com 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هدی مامان مبین
29 فروردین 91 20:38
چقدر قشنگ گفتی....یه بخشی از خودم وای دلم ضعف رفت......... منم وابسته ام.....به قول مامانم به وقتش میسپرمش به خدا ولی برای دل خودم همیشه وابسته ام..... ببوس بخشی از خودت رو
مامان کاوه
31 فروردین 91 21:55
مامان عاشق.............هر دو همیشه سلامت کنار هم از هم لذت ببرید............... میبوسم روی ماهشو
سمیرا مامان آنیتا
5 اردیبهشت 91 11:17
واقعا عشق به فرزند یه چیز دیگس .. جوری که هیچ وقت تجربه اش نکردی
سپید مامان علی
5 اردیبهشت 91 13:15
عشق مادر و فرزندی با عشق های دیگه غیر قابل قیاسه....اون وروجک حسابی ببوسش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد