رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 18 روز سن داره

رادمهر

شیطونک من...

1391/2/2 14:00
نویسنده : مامان رادمهر
492 بازدید
اشتراک گذاری

یعنی از هر جای شیطنت های تو بگم کم گفتم... تا چشماتو باز می کنی و از تخت می یای پایین از میز پذیرایی می ری بالا و می شینی روش و شروع

می کنی به خراب کاریniniweblog.com

از روی میز می یارمت پایین از مبلا می ری بالا و با سر می خوای بیای پایینniniweblog.comاز اونجا هم می یارمت پایین با سرعت نور می ری سر چاه آشپزخونه که من با هزار تا چسب محکمش کردم که برنداری و لیسش نزنی!!niniweblog.com

 از سر چاه بلندت می کنم، می ری سیم یخچال رو محکم می کشی تا برسونیش به دهنت، سیم رو با هزار ماکافات ازت می گیرم می ری سراغ شومینه و می خوای بری توش بشینیniniweblog.com

 

از اون پشت می یارمت بیرون می ری سراغ دستگاه بخور اتاقت و می خوای برگردونیش روی خودتniniweblog.com

از اونجا می گیرمت میری تو اتاق ما و از تخت می ری بالا و یه راست می ری سراغ تنگ ماهی کوچولو که من از دست تو مثلا اونجا قایمش کردمniniweblog.com

خب تصور کن الان قیافه مامان چی شکلیه؟niniweblog.com

از گوشام داره دود در میاد... از مخم سوتniniweblog.com

 

می ری سراغ گاز بهت گفتیم اون جیزه، گازو می گیری و بلند می شی می گی جییییییییززززniniweblog.com

بهت گفتم گلدونای مامانی جیزه، گلدون رو کشیدی پایین و داری برگاشو گاز می زنی می گی جیییییززززniniweblog.com

می گم دست به سیم و کابل نزن جیزه، می ری سیمو برمیداری و در حالی که می خوای بخوریش می گی جییییییییزززززززززniniweblog.com

حالا فکر کن مامان چه شکلیه؟niniweblog.com

ماااااااااااادر جاااااااااان... تازه همه می گن خوبه که بذار تنهایی راه بره... یعنی این الان خوبه؟ من مثل یه سرباز وظیفه از صبح منتظرم ببینم امروز دیگه چه برنامه ای برام داریniniweblog.com

 

حالا تو بگو اگه جای من بودی چی کار می کردی؟niniweblog.com

تازه کلا ارتباطت رو با خوابیدن هم قطع کردی... البته دو تا کلک جدید برای خوابت یاد گرفتم...اول این که تا احساس می کنم خوابت می یاد می ذارمت پشت کامیونت و با طنابی که براش بستم می چرخیم دور خونه..می گردیم و با هم آواز می خونیم بعد از تقریبا ١٠ دقیقه می بینم خوابت برده و سر خوشگل کوچولوت داره تاب می خوره اینور و اونورniniweblog.com

یه مدل دیگه هم روی تابه...انقدر تابت می دم آروم آروم و برات لالایی می خونم که سرت رو می چسبونی با طناب تاب و لالاااااااااااniniweblog.com

تازه وقتی با هم هستیم، باید با هم دنبال بازی و دالی بازی و تیتیله بازی رو انجام بدیم البته اینا محبوب ترین بازی های من تو با همهniniweblog.com

عزیزترینم مامان و بابا تو تمام بازی هات همراهیت می کنن فقط تو مواظب خودت باشniniweblog.com

خدایا این وروجکای شیرین رو در پناه خودت حفظ کن niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله نوشی
2 اردیبهشت 91 12:57
سلاممممممممممممممممممممم چطوری خاله جونممممممممممممممممممممممم. فدای شیطونی هات عزیزمممممممممم قربونت برم تا دلت میخواد شیطونی کن ولی مواظب خودت باش که اذیت نشی جیگر خاله. بوسسسسسسسسسسسسسسسس
هدی مامان مبین
2 اردیبهشت 91 14:36
هزار ماشالا به این پسر وروجک.....خوشم میاد.....من عاشق پسر بچه های شیطونم....بیا خونمون با مبین اتیش بسوزون....
راستی تیتیله بازی چیه؟؟
الهی فدای خوابیدنت.و.....میبوسمت رادمهری شیرینممممممممم


تیتیله بازی: می خوابم روی زمین رادمهر رو می ذارم روی پام می برمش بالا..اونم غش می کنه تو هوا ..نمی دونم چرا اسمش شد تیتیله بازی... آخ که کاش خون مون به هم نزدیک بود هدی...چی می شد
cupid
2 اردیبهشت 91 19:11
اوووووووف کم آوردم واقعا . یعنی هم با حاله هم اشک آدم در میاد . گیلی خوشمزه ی خوش بو آرزو می کنم همیشه شاداب و سر زنده و خندون و سالم بمونی و خالق مهربونت یه صبر حسابی و زیاد و طولانی هم به مامان و بابای مهربونت بده .
خاطره مامان بردیا
4 اردیبهشت 91 14:17
کشته ی این همه شیطنتم من
سپید مامان علی
5 اردیبهشت 91 13:13
ای جانم.... این رادی رادان چقدر .روجک شده...می خورمش هاااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد