رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 18 روز سن داره

رادمهر

اولین آرایشگاه رادمهر...

1391/2/13 15:21
نویسنده : مامان رادمهر
680 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز برای اولین بار موهای قشنگت رو کوتاه کردیم...همونایی که با خودت از بهشت آورده بودی... همونایی که هنوز بوی اون روزا رو می داد... چاره ای نبود...شده بودی مثل آقا چوپوله... رفتیم مجموعه کوکی... همه چی اونجا برای بچه ها بود از جمله آرایشگاه... تو نهایت همکاری رو با عمو کردی... با ماشینی که توش بودی مشغول شدی... یه کمی هم تام و جری که داشت روبروی تو پخش می شد نگاه کردی... بقیه اش هم تو کف قیچی عمو بودی... من و بابا جونم انواع صداهای جک و جونور درآوردیم که تو تکون نخوری... البته خیلی پسر خوبی بودی... یه چیزی بگم؟ یه کم تعجب کردم آخه تو جایی بند نمی شی...ههههههه

خانم منشی گفته بود رادانو با لباس خونه بیارین که اگه نذاشت پیش بند تنش کنیم لباس خونه اش مویی بشه... اما تو گذاشتی عمو پیش بند رو تنت کنه... خلاصه که حسابی مردونه رفتار کردی پسر کوچولوی یک ساله من...

 

رادمهر در آرایشگاه

 

 

رادمهر بعد از سلمونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مبین فرفری
13 اردیبهشت 91 11:29
سلام عزیزم تولدت مبارک
موهارو برای تولد کوتاه کردی مامانی


ممنون که به ما سر زدین...مرسی از لطف تون
مامان فافا
13 اردیبهشت 91 11:36
تولدت مبارک عزیزم
کوتاهی موهات هم مبارک


مرسی مامان فافا جون... ممنون که پیش ما اومدین...خوشحال مون کردین
مامان ماني
13 اردیبهشت 91 11:55
كاش منم بتونم دلمو به دريا بزنم و اين پسمل ژيگولي رو ببرم موهاشو كوتاه كنم
دلم نمياد



جااااااان...قربون موهاش... ببرش خیلی باحال می شه...نترس...
مامان ماهور
13 اردیبهشت 91 11:59
تولدت مبارك عزيزم 120 ساله بشي انشاالله



مرسی مامان ماهور جون... ممنون که پیش ما اومدین...
cupid
13 اردیبهشت 91 12:11
"از بس که ما با شخصیتیم .عمو یه چیزی داشت که می گفت قررررررچ خیلی خوب بود . تازه مامانی یادت رفت بگی عمو مارو جارو برقی کشید خیلی کیف داد " پیش بندشو ببین . مبارک باشه آقا !
مامان علی خوشتیپ
13 اردیبهشت 91 13:28
تولدت مبارک عزیزم


ممنون مامان علی خوشتیپ عزیز... مرسی که پیش ما اومدین
سپید مامان علی
13 اردیبهشت 91 13:41
کوتاهی موهای این گل پسر مبارک....انشاءالله آرایشگاه دامادیت
مامان رانيا
13 اردیبهشت 91 13:59
مباركهههههههههههههههههههههههه خاله بخورمت
مامان کاوه
13 اردیبهشت 91 14:07
مبارکه عزیزم................دیگه یه پسر واقعی شدی..................

اما من خودم موهای پسرمو میزنم..... فقط 20 دقیقه حوصله داره ...منم هر دفعه قبل از حموم کمی خلوتش میکنم.......................


راست می گی؟ آفرین به تو..خوش به حال کاوه جونی
اهو
13 اردیبهشت 91 14:53
تولدت مبارك




مرسی دوستمممم
آیدین
13 اردیبهشت 91 16:00
تولدت مبارک باشه ایشالا 120ساله شی عزیزم گل برای گل


مرسی آدین جون... مامان و بابا می گن آدین دیگه؟ ممنون که پیش ما اومدین....
خاله ریحانه
13 اردیبهشت 91 18:17
تولدت مبارک رادمهر جون


مرسی مهربون... ممنون که پیش ما اومدی
خاطره مامان بردیا
14 اردیبهشت 91 15:23
ایییییییییییییییییی جان. مبارک باشه خاله جون
هدی مامان مبین
16 اردیبهشت 91 0:05
ببینم صوفی مگه از عشقمممم داداش مبینم کمتر از این انتظار داشتی
قربون خودت و شخصیتت و اقاییت برم
رادمهری موهات مبارک...
نگاه کنجکاوش رو ببین خیلی اون عکسش که سرش رو برگردونده دوست دارم


خدا رو شکر که پسر من مبین رو داره... داداش مبین خوشگلم
خاله نوشی
16 اردیبهشت 91 12:03
اولین کوتاهی موهات مبارکه عزیز دلم. بوسسسسسسس
مامي گل
17 اردیبهشت 91 15:24
مبارك باشه عزيز دلم ايشا... ارايشگاه داماديت
شاپرک مامان مهدی
20 اردیبهشت 91 13:20
چه گل پسری داری ما خوشگل پسری داریم ما مبارک باشه رای رادان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد