رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

گردش مادرونه پسرونه...

1391/2/27 14:39
نویسنده : مامان رادمهر
481 بازدید
اشتراک گذاری

می شه از ته دل بخندی اما تو جیبت هیچی هیچی پول نباشه...

می شه یه لحظه هایی شاد شاد باشی اما کیفت خالی از اسکناس های رنگارنگ باشه...

می شه خوشبختی رو با تمام وجودت حس کنی اما نه خونه آنچنانی داشته باشی نه ماشین آنچنانی...

... به شرطی که کنار عزیزانت باشی... با هم بودن و دور هم بودن نه ثروت می خواد نه هزار جور تجمل دیگه فقط دل یک رنگ می خواد و قلب عاشق... سادگی می خواد و صفای دل... مهربونی می خواد و هم زبونی....

... و من با تو این لحظه ها رو تجربه کردم... هر وقت با هم دیگه منتظریم تا بابا جونی بیاد میریم گردش مادرونه پسرونه و من تو این گردشا بود که من همه اینایی رو که گفتم فهمیدم...

تو تک تک این عکسایی که ازت می ذارم اینجا کلی حرف هست... تو یکیش می خوای بری دنبال گربه کوچولوئه... تو یکی دیگه موز خوردی و دور دهنت موزیه... تو یکی دیگه می خوای بری دنبال شلنگ آقای باغبون... تو یکی دیگه هم می خوای بیای بغل من...

من فدای خنده هات...شیطونیات... شیرینیات...

radmehr

 

radmehr

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاطره مامان بردیا
28 اردیبهشت 91 16:55
واقعا همینطوره... مهم اینه که عزیزانمون و سالم و سلامت کنار خودمون داشته باشیم و از حضورشون لذت ببریم. دیگه بقیه چیزا چه اهمیتی داره؟!! امیدوارم همیشه در کنار رادمهر عسلی و بقیه عزیزانت شاد باشی



تو هم همینطور دوست گلم... مرسی


ملودی
29 اردیبهشت 91 18:44
تو نه تنها مادر خوبی هستی که فکر میکنم مادر شوهر خوبی هم هستی...خوش به حال عروست...حیف که دختر من قصد ادامه تحصیل داره


هههههههه از کجا فهمیدی؟ قربون دخمرت که قصد ادامه تحصیل داره...
هدی مامان مبین
30 اردیبهشت 91 3:30
اره والا میشه...
ولی باید دلت صاف باشه...عاشق باشه...مادر باشه
بعدم باید یه پسر شیرینننننننننننننننننن مثل رادی رادان داشته باشی...چقدر این رنگی بهت میاد کنجکاو من....میبوسمت..دلم هراربار میخواد بخورتت


مرسییییییییی مهربون دوست داشتنی
خاله نوشی
30 اردیبهشت 91 11:36
قربون هر جفتتون مادر و پسر عزیز. دوست خوبم این یه هنره که هر کسی ازش بهره نبرده عزیزم. خوشحالم که دوستی دارم با این همه احساسات زیبا.
رادمهر جونم قدر مامانی رو خیلی بدون عزیزمممم.
بوسسسسسسسسسسسس


منم از این که تو رو دارم خیلی خوشحالم... خیلیییی
سپید مامان علی
30 اردیبهشت 91 13:21
واقعا حقیقت رو گفتی...بودن با عزیزان هیچی نمیخواد فقط یکرنگی و عاشقی می خواد....انشاءالله همیشه در کنار عزیزانت بهترین ها رو داشته باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد