رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 18 روز سن داره

رادمهر

محبوب ترین کار من...

1391/3/6 13:50
نویسنده : مامان رادمهر
539 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از کارایی که هیچ وقت حوصله انجام دادنش رو نداشتم جارو برقی کشیدن بود... از صداش گرفته تا جلو و عقب کردن دسته جارو برقی و گوشه کنارا رو تمیز کردن و ... اما حالا همین کار کسل کننده برای من شده محبوب ترین کار... می دونی چرا؟ به خاطر شیرین کاری های تو...

از اون لحظه ای که جارو روشن می شه تو مثل سنجاب می چسبی بهش... عاشق اون صدای بلندشی، هی می گی ااااااااااا...اااااااا...یا اداشو در می یاری می گی اوووووووواوووووووو... همراه با دسته جارو جلو و عقب می ری... با گوشی گیر جارو می ری می چپی تو گوشه کنارا و من عاشقانه و لبریز از شادی جارو می زنم... نمی دونی چه کیفییییییییی می ده... همین جوری الکی تصمیم می گیرم جارو کنم که فقط با هم جارو بازی کنیم... هیچ وقت فکرشو نمی کردم یه روزی جارو برقی کشیدن برای من بشه یه کار شادی آور و لذت بخش....

حالا می یای بریم جارو بازی؟ فکر کنم خونه مون جارو می خوادا....نیشخندچشمک

 

رادمهر و جارو برقی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله نوشی
6 خرداد 91 15:02
قربونت برم رادمهر جونم خیلی شیرینی اینقدر که ادمو وسوسه میکنی بخورتت عسلم.
سپید مامان علی
7 خرداد 91 10:15
نمی دونم این وروجکها جرا عاشق جارو برقی هستند...پس مامان مهربون همیشه خونتون تمیز به خاطر اینکه رادی جون جارو برقی میکشهههههه
سمیرا مامان آنیتا
7 خرداد 91 11:57
حالا آنیتا هی دستش رو میزاره رو دکمه سیمش هی میکشه خاموش میشه .. هی من روشن میکنم .. تو یه جاروی 10 دقیقه ای 10 دفعه خاموش روشن میشه
فکر کنم به زودی همه جارو هامون بسوزه
رادمهر موفرفری ام رو ببوس


ههههههههه...جانمممم... آره واقعا خوب گفتی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد