رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 18 روز سن داره

رادمهر

دوربینمو بده وروجک...

1391/3/7 13:54
نویسنده : مامان رادمهر
430 بازدید
اشتراک گذاری

مثل همیشه مشغول عکاسی از تو بودم و مثل همیشه عکاسیمون دو بخش داشت...بخش اول با دوربین برای خودت بخش دوم با موبایلم برای وبلاگت... عکاسیم با دوربین تموم شد، گذاشتمش توی کیفش کنار تخت، یه لحظه غافل شدم و تو در یه چشم به هم زدن برش داشتی... اوخ اوخ فسقلی بدش به من... نه مگه می شه تو تازه بهش دست پیدا کرده بودی... منم دیدم چک و چونه با تو فایده نداره با موبایلم کلی ازت عکس گرفتم...تازه ادای منم درآوردی و بندش رو انداختی رو شونه ات یا دور گردنت... عجب فیلمی هستیا...

تا یادمه بگم که بابا جون به من می گه خبرنگار؛ از بس تا تو تکون می خوری من با دوربین بالا سرتم...خب چی کار کنم می خوام وقتی بزرگ شدی ببینی چه وروجکی بودی....

دوستت دارم وروجک فسقلی ولی دیگه دوربین منو برندار....اونجوری که تو می کوبی همه چیز رو اینور و اونور دوربین بیچاره داغون می شه...

عزیزترینم عاشقتممممممممممم

 

رادمهر و دوربین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سپید مامان علی
8 خرداد 91 10:47
فدای این وروجک شیطون بشم که دوربین برمیداره
هدی مامان مبین
9 خرداد 91 9:34
خاله فدای ژستهات بشم...انگار صد ساله عکاسه....قبلش از خاله یه عکس بگیر....نه بده مامان از ما دونفره بکیره....میبوسمت رادمهری
خاله نوشی
9 خرداد 91 10:19
خوب مگه چیه فکر کردی فقط خودت میتونی خبر نگار باشی؟؟؟؟؟؟؟ رادی هم میتونه مگه نه خاله جون؟؟؟؟
خاطره مامان بردیا
11 خرداد 91 9:59
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد