رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

ذوق های مادرانه...

1391/3/9 10:18
نویسنده : مامان رادمهر
645 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب کلی واسه خودم ذوق کردم، خب مامانم دیگه، تو تکون می خوری من برای خودم می ذوقمniniweblog.com

ولی جدی جدی کارای دیشبت ذوق کردن داشت:

اول این که دیشب برای اولین بار مبل رو ول کردی و تا میز پذیرایی تاتی کردیniniweblog.comدو تا قدم بیشتر نبودا ولی ما در جا خشک شدیم و همچین با چشمای گرد شده از خوشحالی بهت نگاه کردیم که تو هل شدی و فوری نشستیniniweblog.comوای عجب احساس جالبی به آدم دست می ده وقتی نی نی کوچولوش خودش تنهایی راه می ره...niniweblog.com

 

 

دوم این که چند روز بود مامانی می گفت رادمهر آب می خواد می یاد می گه آبه ولی من خودم هنوز ندیده بودم این صحنه قشنگ رو تا این که دیشب اومدی از پای من آویزون شدی و گفتی آبه...آبه... منو می گی به جای این که فوری برات آب بریزم از خوشحالی مادرانه ام نمی دونستم چی کار کنمniniweblog.com

بابا جون از من بدتر...niniweblog.com

با تو هر روز برای من با دیروز فرق می کنه...  دوستت دارم عزیزترینم...niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کاوه
9 خرداد 91 15:14
وای صوفی جون این لحظات قشنگت ترین لحظه زندگی یه مادره..........آب گفتن.... حتی جیش گفتن................ ببوسش پسر گلیمونو که داره خوب جلو میره...............
هدی مامان مبین
9 خرداد 91 15:30
اخ خاله جیگرتو بره که مامانی رو ذوق میدی....خودت نمیدونی الان بزرگ که شدی بابا که شدی میفهمی مامان بابا چه حسی داشتن....راه رفتنت مبارک....بوس برای رادمهرم...


مرسی مهربونم...
خاله نوشی
9 خرداد 91 18:16
خاله قربون تاتی کردن و حرف زدن . قربونت برم جیگر طلا. هزار تا بوسسسسسسسس
cupid
9 خرداد 91 21:43
تجربه ی همه ی خوشحالی های زندگی برای اولین بار یه کیف دیگه داره . چه برسه به دیدن این صحنه ها.صحنه هایی که فقط و فقط توی این دنیا بچه ها به ما نشون می دن. که آدم نمی دونه چه جوری باید ذوق کنه .فقط با دیدنش دنیا برامون زیبا تر میشه . آرزو می کنم همیشه سلامت باشی رادمهر کوچولو و از این همه زیبایی و سلامتی همیشه شاد بمونی . هزار بار سپاس از خدای مهربونت.
خاطره مامان بردیا
11 خرداد 91 9:58
ای جونممممم. تاتی کردنات مبارک عزیزممممم
سارا
12 خرداد 91 3:27
عًزيزم تاتي كردنت مبارك

صوفي جون يه عكس بدون فريم و نزديك از رادمهر بزار انها خيلي دور و واضح نيستن
ممنون


به روی چشم سارا جونم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد