رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

به نام پدر... به نام تو

1391/3/11 13:44
نویسنده : مامان رادمهر
653 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی گریبان عدم با دست خلقت می درید
وقتی ابد چشم تو را پیش از ازل می آفرید
وقتی زمین ناز تو را در آسمان ها می کشید
وقتی عطش طعم تو را با اشک هایم می چشید
من عاشق چشمت شدم  نه عقل بود و نه دلی
چیزی نمی دانم از این دیوانگی و عاقلی
یک آن شد این عاشق شدن دنیا همان یک لحظه بود
آن دم که چشمانت مرا از عمق چشمانم ربود
وقتی که من عاشق شدم شیطان به نامم سجده کرد
آدم زمینی تر شد و عالم به آدم سجده کرد
من بودم و چشمان تو نه آتشی و نه گلی
چیزی نمی دانم از این دیوانگی و عاقلی

 

به نام پدر... به نام دستهای مهربانت که گاهی از کار زخمی است، به نام روح پاکت، به نام شانه های محکمت که بار سنگین زندگی را مردانه به دوش کشیده است، به نام لبخند همیشگی ات، به نام فداکاری های مهربانانه ات که تازگی ها بیشتر و بیشتر پدرانه شده است، به نام خستگی هایت، به نام خاک های پیراهنت... به نام تو...

 تویی که عزیزترین قلب مایی... قلب من و فرشته کوچک مان

خنده ما به خنده تو بسته است، شادی های ما به شادی تو، زندگی ما به زندگی تو... پس عزیزترینم به خاطر من و فرشته کوچکمان همیشه بخند، شاد باش، امیدوار باش... باش تا باشیم...

دوستت داریم...

در پناه مهر یزدان مهر آفرین شاد باشی و سلامت

 

از طرف رادی رادان و مامانش 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاطره مامان بردیا
11 خرداد 91 10:01
روز پدر و روز مرد رو به بابایی رادی رادان و مرد کوچک رادی رادان جونم تبریک می گم
خاله نوشی
11 خرداد 91 11:17
دوستم خیلی زیبا نوشتی. انشاالله سالهای سال زیر سایه پدر و همسر عزیزت زندگی شادی داشته باشین.


تو هم همینطور مهربون
هدی مامان مبین
11 خرداد 91 15:22
روز پدر رو به بابای مهربون رادمهری و به بابای اینده خود رادمهر جیگررررررررررررررر تبریک میگم....صوفی جونم زندگیتون همیشه پر از لبخند...در کنار مردهای خونه اتون



مرسیییییی مهربون... بووووووس
مامان کاوه
11 خرداد 91 21:58
چه با احساس مامان خوب رادمهر...امیدوارم این عشق پدری همیشه جاودان و پرفروغ بمونه....و سایه مرد مهربونت بر فراز خونه نقلیتون همیشه مستدام باشه................


برای شما هم همینطور دوستم
خاله نفس
12 خرداد 91 11:22
از اونجایی که مامانیه رادی رادان زود به استقبالِ روز پدر رفتن منم پیشاپیش تبریک میگم به آقایِ پدر/ روزتون مبارک و ایشالا سلامت و پیروز تا همیشه سایه ی حمایتتون مستدام باشه


مرسی خاله نفس مهربون... لطف دارین
سميه مامان اميرعلي
13 خرداد 91 10:00
صوفي جونم .منم اين آهنگ ع.قرباني رو بي نهايت دوست دارم .....
خيلي پر حس نوشتي ... ايشالا جمع سه نفريتون هميشه شاااااااد و خوش باشه



مرسی سمیه جونم... برای شما هم همینطور

مريم مامان ماني
13 خرداد 91 15:07
صوفي چقد زيبا و با احساسسسسس
عزيزم تو هميشه كارت سورپرايز كردنه
حتي شوشوت هم در امان نيست
خوش به حالش
از طرف ما هم مبارك
اونا كه از اين سليقه ها ندارن روز مادر رو با هيجان بهمون تبريك بگن


ههههه... آره با این مورد آخر خیلییییییی موافقممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد