رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

سیزده ماهگیت مبارررررررررک

1391/3/13 15:48
نویسنده : مامان رادمهر
639 بازدید
اشتراک گذاری

سیزده ماهگیت مبارک فرشته کوچولوی من...

حالا باید از شیرین کاری هات بگم؟ چی بگم؟ از کجاش بگم؟ از کنجکاوی ها بی پایانت... از ادا کردن کلمات.. از تاتی کردنت، از شیطنت های خستگی ناپذریرت...

به چای می گی چاچا...

به دایی می گی دادا...

می گم مامان کو؟ منو نگاه می کنی...می گم بابا کو؟ باباجونی رو نگاه می کنی... می گم رادان کو؟ می زنی به سینه ات... خلاصه پارسا و سینا و خاله ها رو هم همینجوری نشون می دی....

مفهوم تمام جمله هامون رو می فهمی... هیچ جمله ای تا حالا نگفتی، فقط کلمه و بیشتر مواقع کلمه های عجیب و غریب... زا زا زا، نمی دونم یعنی چی ولی تازگیا خیلی می گی... دیگه دیگه ... بذار فکر کنم...آهان تو خوراکی ها عاشق گوجه سبزی( از اون روزی که گوجه سبز اومد تو هم با ما نوبر کردی تا حالا)، گوجه فرنگی، موز، دوغ، دلستر، زردآلو، پرتقال، دنت همچنان محبوب ترین خوراکی های تو هستن...

همچنان دوست داری کفشتو بخوری!!! همچنان سحرخیزی و هم چنان عاشق جارو برقی و جارو شارژی هستی... می یای می زنی به من و می گی اووووووووواوووووووووو یعنی جارو رو بیار... منم می یارم . مشغول بازی می شیم...

عزیزترینم، نازنینترینم، شیرینترینم در پناه لطف پروردگار سالم و سرحال و خندون باشی همیشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان میترا
13 خرداد 91 15:54
زنده باشه ، خیلی اسمش قشنگه


مرسی مامان میترای مهربون... مانی عزیز هم در پناه خدای مهربون صحیح و سالم باشه.
مامان کاوه
13 خرداد 91 21:53
مبارک عزیزم....................درست مثه کاوه به دایی های دورش میگه دادا............. خوشگلای من


احتمالا کاوه جونی هم مثل پسر من دایی نداره درسته؟ رادمهرم به قول تو به دایی های دورش می گه دادا
سمیرا مامان آنیتا
14 خرداد 91 17:11

13 ماهگیت مبارک رادمهر قشنگم
آنیتا یه بار گوجه سبز خورد حالش بدشد دیگه ندادم


جااانم..بهش نساخته... منم هر وقت رادمهر گوجه و اینجور چیزا می خوره فوری یه شربت مخصوص دست ساز دارم که بهش می دم که گرفتارم نکنه...
مامان رانيا
16 خرداد 91 9:31
13 ماهگي ات مبارك ملوس خاله
خاله نوشی
16 خرداد 91 10:38
فدای تو شیرین زبون . 13 ماهگیت مبارک. بی صبرانه منتظر دیدنت هستم پسر ناز. بوسسسسسسسس
مامی گل
16 خرداد 91 14:28
13 ماهگیت مبارک شیرین عسل
سپید مامان علی
17 خرداد 91 13:06
13 ماهگیت مبارک رادی جون...قربون کلمه گفتن کوچولوی نانازی
مامی امیرحاسن
17 خرداد 91 15:31
الهی 1300 ساله بشی پسرنازنینم رادمهر قشنگم ..............همه شادیهای زندگیت هرلحظه مبارکت باشه فرزندم
خاطره مامان بردیا
19 خرداد 91 11:47
عزیز دلم 13 ماهگیت مبارک باشه گلم... قربون چاچا گفتنت برم من
هدی مامان مبین
19 خرداد 91 14:18
13 ماهگیت مبارک....
شیرین ترین.............مبین هم عاشق جارو برقی شده این روزا و مثل تو میگه اوووووووو
فداتون....
به دایی اشم میگه دادا....
دلم خواستت رادمهری...به مامان بگو ببوستت



فدات... بوووووووووووس
خاله نوشی
20 خرداد 91 9:31
عزیزممممممم 13 ماهگیت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد