رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

تو زندگی کن تا من زندگی کنم

1391/3/23 12:36
نویسنده : مامان رادمهر
546 بازدید
اشتراک گذاری

تو بخند تا من برات غش کنم، تو قدم بردار تا من فدای قدم هات بشم، تو غذا رو از توی بشقاب کوچولوت بردار و بذار دهنت تا من از شادی دست بزنم، تو با انگشت کوچولوت منو نشون بده و بگو ماما تا من برم تا عرش و برگردم، تو از مبل و میز بالا برو تا من به شیطنت هات افتخار کنم، تو دستای کوچولوی نازنینت رو با طرف من باز کن تا من برای در آغوش گرفتنت خودمو هلاک کنم، تو دستت رو بذار زیر چونه منو و سر منو به طرف تابت برگردون و تاب نشون بده که یعنی بیا تاب سواری تا من دلم غنج بره از این همه شیرینی، تو گوجه فرنگی رو تو مشت کوچولوت سفت بگیر و محکم فشار بده به لبات و همه جونت رو گوجه ای کن تا من از ته دل بخندم و بازم بهت گوجه بدم...

رادانم تو زندگی کن تا من زندگی کنم...

خدای خوبم در پناه خودت حفظش کن؛ صحیح و سالم، شاد و سرحال...

آااااااااااامین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سپید مامان علی
24 خرداد 91 9:44
انشاءالله همیشه رادمهر جونی بخنده و شاد باشه..که متعاقب اون شما هم شاد باشی دوست عزیزم.....عاشق نوشته هاتم





هدی مامان مبین
24 خرداد 91 12:25
اخ فدای اون گوجه ات برممممممممممم
رادمهری...قدر مامان رو بدون
صوفی نوشته ات پر از عشق بود.....
زندگی رو ببوس



مرسی دوستممممم...بوووووووووس
ملودی
24 خرداد 91 17:34
خدا حفظ کنه این بچه ها رو برای ما...


الهی آمین
مامان رانيا
25 خرداد 91 15:42
خدا حفظش كنه
خاطره مامان بردیا
27 خرداد 91 17:49
الهی فداش شم که این همه وروجکه و آتیش پاره اس
مامان کاوه
27 خرداد 91 18:11
ایشالله همیشه دل خوشه....سالمه.....و خدای بزرگ در پناه خودش نگه داره.... پسر شیرین ما رو ...
مامی گل
3 تیر 91 12:58
وااای صوفی گفتی قربون قد و بالاشون چه روزهاییه این روزها
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد