رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

15 ماهگیت مبارککککککککک

1391/5/14 12:45
نویسنده : مامان رادمهر
351 بازدید
اشتراک گذاری

15 ماهگیت مبارک عزیزترینم... شیرینم... رادانم چقدر قشنگه که تو داری روز به روز بزرگتر می شی...

چقدر قشنگه که هر روز حروف بیشتری رو تو جمله های شیرینت به کار می بری

چقدر قشنگه که هر روز بیشتر متوجه حرف های ما می شی

چقدر قشنگه که صدای نفس های تو، گریه های تو، خنده های و حرف زدن ها تو 15 ماهه که تو خونه مون پیچیده

دیروز برای اولین بار به پرسش به من پاسخ دادی(پارسی بنویسیم، سوال و جواب پارسی نیست) گفتم می خوای تاب سوار شی گفتی: نه... آخ که این خوشمزه ترین نه زندگیم بود...

تازگیا کم غذا شدی نمی دونم چرا؛ هر وقت می رم خونه می بینم مامانی یه عالمه غذا رو کابینت ردیف کرده و داره دونه دونه همه شون رو امتحان می کنه تا تو بالاخره یکی شون رو بخوری...

هنوز عاشق زیتون، دلستر، چوب شور، ماهی، هندوونه، آلو، شلیل، گوجه فرنگی و پنیر خامه ای هستی

هنوز من عاشق اون کف پاهای صورتیت هستم

هنوز بابا عاشق بوی گردنته

تازگیا از سرسره کنده نمی شی... تفنگ پارسا رو که برمی داری یاد گرفتی شلیک کنی... از حموم که می یای کف پا و دستت رو نگاه می کنی از این که چروک خورده کلی تعجب می کنی و می گی د...د

سرت که جایی می خوره می یای به بابا می گی د...د

وقتی سینا و پارسا با هم کشتی می گیرن چون می دونی کاری از دستت برنمییاد می یاد عقب و دمرو دراز می کشی رو زمین و با خنده تماشاشون می کنی ... من عاشق این مدل خوابیدنتم...

خدایا چشمت رو از رو نی نی ها برندار... خدایا مواظب همه شون باش...

خدایا رادی رادانم رو در پناه پر مهر خودت صحیح و سالم حفظ کن

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان کاوه
14 مرداد 91 17:30
مبارکه پسر شیرین ما....
هدی مامان مبین
15 مرداد 91 13:05
نه گفتنت عشقه 15 ماهه شیرین!
وییی دمر میخوابی....من عاشق دمر خوابیدن نی نی هام.....
قربونت برم هنوز نی نی هستی.....دلم میخوادت...خیلی....مخصوصا حالت لبای خوشگلت رو....
مامانی بجای من زیر گردنشوببوس


مرسی مهربونممممممم
سمیرا مامان آنیتا
16 مرداد 91 14:52
15 ماهگیت مبارک پسرک خوشگل آخ قربون اون بوی گردنت ... من نمیدونم چرا این بچه ها اینقدر بوی خوب میدن
مامان نوشی
17 مرداد 91 9:53
15 ماهگیت مبارک عسل فدای دمرو خوابیدنت
مامان رانیا
17 مرداد 91 13:31
15 ماهگی ات مبارک پسر گلم
خاطره مامان بردیا
17 مرداد 91 20:33
15 ماهگیت مبارک عزیز دلمممممممممممم
سپید مامان علی
18 مرداد 91 11:19
15 ماه از زمینی شدنت گذشت فرشته آسمونی...انشاءالله مبارکت باشه...انشاءالله سالیان سال زیر سایه پدر و مادر عمر طولانی و با عزت داشته باشی گلم
sara
18 مرداد 91 17:41
مبارک باشه ....میبینی صوفی جون بچه ها چقدر نازن ...عاشقشونم

من رمز برای عکس های اتلیه این گل پسر


آره عزیزم... برات میل می کنم دوستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد