رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

12...13...14..

1391/6/5 14:47
نویسنده : مامان رادمهر
388 بازدید
اشتراک گذاری

این سه تا هم از پایین دارن با هم می یان... نمی دونم چرا همه با هم تصمیم گرفتن از لثه های صورتی قشنگت بیان بیرون... گفتم لثه های صورتی قشنگت یاد اون روزا افتادم... اون روزایی که می خندیدی و دو ردیف لثه صورتی قشنگ می اومد بیرون... یاد اون روزایی که می ترسیدم چیزی بذاری دهنت که نتونی بجوی... یاد اون روزایی که غذات فقط و فقط شیر مامان بود... یاد اون روزایی که زیر گلوت بوی شیر مادر می داد... یاد اون روزایی که انگشتات مهمون همیشگی دهن کوچولوت بودن...

رادانم چه روزایی رفتن و دیگه برنمی گردن... چقدر دلم برای کوچولوییات تنگ شده؛ برای اولین غلتیدنت، اولین باری که تنهایی نشستی، اولین باری که دنده عقب رفتی، اولین باری که دس دسی کردی، اولین باری که....

دلم برای همه اولین بارهات تنگ شده... رادمهر داری بزرگ می شی، من دارم عقب می مونم... کوچولوی من که به راحتی روی کف دست من می خوابید داره بزرگ می شه...

رادانم راه زندگیت صاف و هموار... دلت همیشه خدا شاد... تنت سالم...

لبت خندون...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سپید مامان علی
6 شهریور 91 8:33
مبارک باشه مهمونهای جدید....فدای دلتنگیهات مامان مهربون
خاله کوثری...
7 شهریور 91 13:31
مبارک باشه رادمهر کوچولو...ایشاالله که 3تامروارید کوچولو آهسته بیان وبدووون درد...
بوووس عزیزم...



مرسییییییی خاله کوثر مهربون که به ما سر می زنی... بووووووووس
مامان کاوه
8 شهریور 91 12:13
مبارکد باشه عزیزم...فقط تبهاش بده امیدوارم تبهات هیچوقت شدید نباشه.... صوفی منم مثه تو دلتنگ میشم برای همه لحظات قبلی کاوه......... ممنون که بهمون سر میزنی
خاطره مامان بردیا
11 شهریور 91 15:09
مبارک باشه عزیزمممممممم
مامی گل
12 شهریور 91 13:36
قربونت سفید برفی دلم برات تنگ شده بود به خدا دندونهای کوچولو جدید مبااااارک 16 ماهگیت پیشاپیش مباااااارک عسسسسیسسسسم
Man & Ma
12 شهریور 91 14:23
تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم .... زود بیا تولد خانومی منه آپیدم . منتظر حضور گرمت هستــــــــم . اینم وبلاگ نی نی جونمون www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد