رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

رادی کباب پز...

1391/5/31 10:09
نویسنده : مامان رادمهر
374 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی بابا و بابا بزرگ آدم کباب پزای حرفه ای باشن نتیجه این می شه که خب آدم می شه کباب پز حرفه ای دیگه...

دیروز یه گردش خونوادگی داشتیم... یه جای سبز... آروم...قشنگ... کباب پزهای حرفه ای جمع بودن... اول آتیش بعدم کباب... تو هم اون وسط بادبزن به دست باد می زدی... رادمهر نسوزی؟ رادمهر: نه... رادان داغه جیزه دست نزنی؟ رادمهر در حالی که انگشتش رو داره آروم می بره سمت سیخا: جیزه... رادی می شه بیای منو جاش باد بزنی؟ رادمهر: هههههههههه...بعد چند لحظه همون انگشته خورد به سیخ اما سیخه رو آتیش نبود فقط گرم بود یکمی... اما خنده رادان شد بغض دو سوت دیگه هم یادش رفت و دوباره....

انقدر خودتو دودی و کبابی کردی که وقتی روی پام از خستگی غش کردی از دور دهنت گرفته تا دستات همه سیاه بود تازه یه لیمو ترشم تو مشتت جا مونده بود... فکر کنم می خواستی بریزی رو کبابا...

شیرینی زندگی من... همیشه شاد باشی و سلامت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فهیمه مامی حدیث
31 مرداد 91 16:29
خاله جون از کباب هایی که پختی منو یادت نره من عاشق کوبیدم باشه مو فر فری من؟
هدی مامان مبین
1 شهریور 91 16:28
خواب کبابی ات رو عشقه...........اون لیموی توی دستت.....بوی کباب و سیاهی دور دهنت
خاله یه سیخ کوبیده ام برای من....مبین هم شیشلیک.....البته با بوسسسسسسسسسسس سفارشی.....قربون پسر شاد برممممم


در خدمتیممممم...تشریف بیارین... قدمتون رو چشممم
مامان رانیا
2 شهریور 91 22:38
خدا رد شکر سیخه داغ نبود مامانی یه چند تا عکس بذار
سپید مامان علی
4 شهریور 91 12:01
جانم که رادی رادان کباب پز شده...باد میزنی....منم کبابببببببببب
مامان نوشی
4 شهریور 91 16:12
قربون غش کردنت جوجه نازززززززززززززززززز مامانش چرا دیگه از پسرمون عکس نمیذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سمیرا مامان آنیتا
4 شهریور 91 22:33
وای من همش استرس داشتم پستت زودتر تموم شه
اینقدر از این چیزا میترسم که خدا میدونه ... تو رو خدا نذار بره طرف منقل و باربیکیو و ازین حرفا


چشممممممم مهربون
خاطره مامان بردیا
11 شهریور 91 15:11
قربونت برم من. کبابایی که تو درست کنی حسابی خوردن داره نفس یاد اون رقصت توی پارک افتادم الان دلم برات ضعف رفت


خیلی دلم براتون تنگیده... بردیا با اون موهای قشنگش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد