رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

لحظه های عاشقی...

1391/6/18 11:46
نویسنده : مامان رادمهر
410 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب من و تو با هم نزدیک به دو ساعت بازی می کردیم... بازی نبود عاشقی بود... نه عروسکی وسط بود نه ماشینی... نه توپی نه لگویی...فقط من و تو بودیم... رو به روی هم...چشم تو چشم هم... نمی دونم چه جوری دو ساعت گذشت... یه کم تو منو ناز کردی یه کم که نه هزار کم من تو رو ... لپامونو چسبوندیم به هم هی سرامون رو تکون دادیم... من یه ور پاستیل تو دهنم بود بقیه اش رو تو می خوردی... نصف چوب شور تو دهن تو بود و بقیه اش رو من گاز زدم... من پاهای تو رو کشیدم و دستای کوچولوت رو ورزش دادم، تو اوف پشت پای منو که کار کفشم بود نگاه می کردی و می گفتی نچ نچ نچ... تو گل سر منو مثل همیشه از سرم کشیدی و منم مثل همیشه با اون اداهای همیشگی می گفتم ااااا نکن مال خودمه، تو هم مثل همیشه صداتو نازک کردی از سرم کشیدیش و گازش زدی بعدشم من ازت گرفتمش و انداختمش دور دستت... گذاشتمت رو پام و با هم تیتیله بازی کردیم، اسب سواری کردیم، تو هم سرتو گذاشتی رو سینه من و خودتو لوس کردی تا من حتی یه راه فرار کوچولو نداشته باشم تا کمی این عشق عجیب و غریب رو آروم کنم... منطقی کنم... آخرش هم انگار می دونستی من ته دلم ناراحتم که چرا منو صدا نمی کنی چند دفعه پشت سر هم هی گفتی ماما ماما ماما... منم دیگه رفتم عرش و دست خدا رو بوسیدم و برگشتم...

چقدر این لحظه ها قشنگن... خدا کنه یادم نره... یادت نره... یادمون بمونه... برای اون روزا می گم... اون روزایی که تو سوار اسب سفید آرزوهاتی و منم دعاگوی لحظه لحظه های تو...

خدای مهربانم در پناه خودت حفظش کن...

آمین...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاله مرمر
18 شهریور 91 11:51
سلام دوست عزیز، اومدم تا ازتون کمک بخوام، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری از روز شنبه 91/6/18 تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، باور کن خیلی وقتتو نمیگیره. پیشاپیش از لطفت ممنونم



چشمممم

مامان کاوه
18 شهریور 91 20:35
عزیزم..... همیشه همینطوره با شیرین کاریهاشون کاری میکنن که گذر زمان حس نشه... همیشه برات خوش و سلامت باشه ....
سمیرا مامان آنیتا
19 شهریور 91 11:34

چقدر عالیه این لحظه ها .. کاملا درکش کردم .. ما هم داریم .. زیاد


چه خوب...
سپید مامان علی
19 شهریور 91 11:50
امیدوارم این لحظه های خوب و خوش همیشه براتون جاودانه بشه....امیدوارم روز به روز عاشق تر شوید....مامان و ÷سر خیلی دوستون دارم


دل به دل لوله کشیه سپید جون...ما هم شما مادر و پسر رو خیلی دوست داریم
مامان رانیا
19 شهریور 91 12:31
الهی همیشه خوش خرم با هم باشید
هدی مامان مبین
19 شهریور 91 20:04
صوفی عزیز...
نمیدونم چرا...ولی این پست اینقدر مادرانه بود که اشکم رو دراورد...دلم لرزید برای روزایی که نشه این دونفره های عاشقانه رو داشته باشیم...
چقدر رادمهر خوشبخته که مادرش تویی...ببوسش بجای من....زندگیتون همیشه عاشقانه


نه تو رو خدا... اشک چرا مهربون... منم از حالا از اون روزا می ترسم
مامان محمد فرهام
20 شهریور 91 15:29
سلام عزیزم میشه یه سر به ما بزنید و یه رای به گل پسری بدین اولین مسابقشه
شماره عکس 42
زود بیایین که دیر نشه



چشممممم
خاطره مامان برديا
21 شهریور 91 10:14
آخي چه لحظه هاي قشنگي و چه حس خوبي فداش شم كه اوف پاي ماماني رو مي بينه نچ نچ مي كنه
سمانه مامان کیمیا
22 شهریور 91 9:35
همیشه با هم همینطوری حال کنید.....و خاطره های به این قشنگب واستون بمونه عزیزممم
مامی گل
25 شهریور 91 17:22
چه خوب بعد از مدتها اومدم کلی خبرای خوب خوندم دلم براتون تنگ شده بود واسه اون سفید برفیه خوشمزه
شيما
26 شهریور 91 17:21
خيلي قشنگ نوشتي ... با تمام جزئيات ...
اگه تو و همه دوستايي كه اينجا پيغام گذاشتند زن هستند و دارن اين لحظات رو تجربه ميكنن ... پس من چي ام؟؟؟ كاش من زن نبودم .. كاششششش


عزیزممممممم... به حق دل پاکت هر چه زودتر زودتر به خواسته دلت برسی مهربون...
مامان محمدحسن کوچولو
26 شهریور 91 17:33
مامانی رادمهر جون هر دفعه نوشته هاتو میخونم انگار همش حرفای دل خودمه ... چقد روون و دوس داتشتنی احساساتتو بیان می کنی خداواست گل پسرتو نگه داره
خاله نفس
26 شهریور 91 19:45
ای جووووووووووونم/ چه لحظاتِ نابی مامانیه تنبل پس عکساش کووووووووووووووو! مارو نپیچون دلمون واسه پسرِ شیطونمون تنگه ها متوجه هستی شماااا!!!!!!! ببوس عسل منو
مامان نوشی
5 مهر 91 10:23
واییییییییییی چه بازی عاشقانه و قشنگییی امیدوارم همیشه سلامت و شاد کنار هم باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد