رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

روزت مبارک کودکمممم...

1391/7/17 14:33
نویسنده : مامان رادمهر
332 بازدید
اشتراک گذاری

ای که با آمدنت زیباترین لحظه های عمرم را رقم زدی. ای که با همدم شدنت واژه ها جلوه ی دیگری گرفت.

ای بهترین ارمغان زندگی با آمدنت به من آموختی زندگی با عشق گذر لحظه ها نیست بلکه عطر و بوی دیگریست.

فرزند نازنینم مرا رفتنیست و تو خواهی زیست. من فرشته نبودم ولی تا آنجا که توانستم تلاش کردم تا انسان باشم و تو هم اینچنین باش... اما تا به چرخش دورانم این آرزوها را در ذهنم برای تو خواهانم:

برایت از طلا تختی، و راهی رو به خوشبختی، برایت عمر نوحی را، وقار همچو کوهی را، حیات مملو از خوبی، برایت شاد بودن را، به دل آزاد بودن را، صداقت را، محبت را، شرافت را، برایت من دعا دارم...

(برگرفته از کتاب سوته دلان) 

رادانم... کودکم... بخشی از وجودم... پاره قلبم... جگر گوشه ام... عزیزترینمممم روزت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هدی مامان مبین
17 مهر 91 19:01
منم بهترین ها رو برات ارزو میکنم رادمهر جون....کودک امروز ...مرد فردا...
مامانی یه عکس لطفا..دلم براش تنگیده....


فدات...به روی چشمممم
مامان رانیا
18 مهر 91 12:25
با ارزوی بهترین ها روزت مبارک
سپید مامان علی
19 مهر 91 18:35
امیدوارم تمام آرزوهای مامانی روزی واقعیت بشه مرد کوچک فردا...روزت مبارک
مامان نوشی
22 مهر 91 14:13
روزت مبارککککککککک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد