رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 18 روز سن داره

رادمهر

چهار ماهگیت مبارکککککککککککککک

1390/6/13 8:57
نویسنده : مامان رادمهر
364 بازدید
اشتراک گذاری

رادی رادانم چهار ماهگیت مبارک عزیزترینم... امروز سیزدهمه؛ چهار ماه پیش یه همچین روزی خدای مهربون تو رو به ما داد...قربونت برم عزیز دلمممممممممهورا

دیشب چه شبی بود پسرم... من و تو و مامانی تا صبح دور هم بودیم... تو یه کمی تب کرده بودی و من و مامانی هم تا صبح بالا سرت بودیم، دیگه راحت شدیم تا شش ماهگیت انشالله....اوه

راستی امروز تولد پارساست، یه کادوی خوشمل براش گرفتیم تا از طرف تو بهش بدیم یه کادو هم از طرف خودمون یعنی من و بابا جون... هورا

عزیزترینم بودن با تو بهترین روزای عمرمونه... خدای مهربون این روزا رو از من و بابا جون نگیره... خیلیییییییییییییییی دوستت دارم پسرمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد