رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

برای پرهام...

1391/9/11 14:32
نویسنده : مامان رادمهر
343 بازدید
اشتراک گذاری

اینو برای تو می نویسم پرهام که وقتی بزرگ شدی و قد کشیدی و داماد شدی یادم بمونه که یه دونه بزنم پشتت و بگم این طلب من و خاله های دیگه ات بابت اشکا و دل نگرانی های امروزمون... می دونم که اون موقع قدم به قدت نمی رسه اما کفش پاشنه بلند می پوشم؛ خوبه؟

پرهامم الان که دارم اینو برات می نویسم دعای پاک یه لشگر قلب عاشق دنبالته؛ آخه پسر نوزده ماهه ما باید به سلامتی داماد بشه و من می خوام اون روز رو ببینم آخه یه جورایی تو داداش دوقلوی رادان منم می شی...

پرهاممون به دعای همه شما خواننده های مهربون وبلاگ رادمهر نیاز داره... از رفقایی که همیشه با نظراتشون منو شرمنده می کنن تا اونایی که می یان می خونن و می رن و من به حضورشون افتخار می کنم

پرهاممون نارسایی کلیه داره... مامانایی که به اینجا سرمی زنین پرهاممون فقط نوزده ماهشه... قلباتون رو با قلب مامانش یکی کنین...

اگه فقط یه کوچولو حتی یکی از کلیه ها هم کار کنه دیگه نیازی به دیالیز نیست...

خدای مهربون به قلب مادرانه مادرش پرهاممون رو شفا بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نوشی
12 آذر 91 9:24
از ته دلم از خدا میخوام دفعه بعدی که میام این وبلاگ و سر میزنم خبرای خوب از پرهام کوچولو بشنوم. خدایا خودت همه کوچولو ها رو تو پناه خودت حفظ کن. آمین
سپید مامان علی
13 آذر 91 9:06
انشاءالله به حق همین روزهای محرم به حق علی اصغر امام حسین پرهاممون خوب بشه...انشاءالله که کلیه اش کار کنه....خدایا خودت فقط خودت کاری کن که پسر کوچک 19 ماهمون شفا پیدا کنه...انشاءالله
مرجان مامان آران
13 آذر 91 12:16
الهیییییییی مامانش چه حالی داره ایشالا خدا خودش کمک کنه حالش خوب بشه الی امین
مامان کاوه
13 آذر 91 15:56
عزیزم پرهام جان، امیدوارم همون خدایی که با آوردنت به این دنیا دل مامانتو شاد کرد حافظت باشه و بهت تنی قوی بده تا بیماری بهت چیره نشه و تن نازنینت نیازمند دست طیبیا نباشه ، به جای مامانت از خدا میخوام سلامتی و شادابی رو بهت ببخشه.... با تمام وجود میخوام
هدی مامان مبین
14 آذر 91 19:31
قربون دل مهربونت
ان شاالله خیرش رو در سلامتی و شادی رادمهرت ببینی...
پرهام گلم هم که دعای هر روزمون شده...
ان شاالله دامادیشون


انشاالله مهربون
نادر
19 آذر 91 15:23
من نادرم دنبال یه نوشته میگشتم که منو یاد بچگیم بندازه .خیلی از کارت لذت بردم ..تحسینت میکنم و از ته قلبم از اهورای ایران زمین میخوام که همیشه پیرهن نیک زرتشت با تار و پودی از اندیشه و گفتار و کردار نیک بر تن شما و پسر گلتان پوشیده بماند ..افرین به شما


در پناه مهر یزدان مهر آفرین شاد باشید و سربلند... ممنون از محبت شما
مامی گل
21 آذر 91 16:15
صوفی مهربونم مرسیییییی ایشا... که یه خبر خوب برسه همه میخکوب بشیم
مامان رانیا
27 آذر 91 21:41
خدا رو شکر همه چیز درست شد الهی شفا کامل بگیره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد