رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

اولین تولد دسته جمعی بر و بچ اردیبهشتی

1392/4/1 15:45
نویسنده : مامان رادمهر
307 بازدید
اشتراک گذاری

کلا نمی دونم چرا اما تولد بچه های اردیبهشتی رو آخرین روز بهار برگزار کردیمخیلی به تو خوش گذشت...بادکنک بازی و آهنگ و کلی نی نی شاد و خوشگل با مامانای مهربون و دوست داشتنی که همگی تمام بچه های تاپیک رو مثل نی نی خودشون دوست دارن در نتیجه کلا جو سرخوش ها و شاداب ها جمع بود که البته جای چند گل هم خالی

بودmade by Laie

در این جشن زیبا طبق رسم مکزیکی تو از خاله الهه یه ست لوازم نجاری با یه باب اسفنجی شلوار مکعبی کادو گرفتی که البته خیلی هم با دریل اون ست حال کردی چون مال خودت دریل نداره و حالا قشنگ می تونی مخ ما رو سوراخ کنی و منم با شلوار مکعبی مشغولم و من و تو هم برای بردیای عزیزمون هدیه گرفتیم... خلاصه جمع اردیبهشتی ها هر جا باشه اونجا خوش می گذره

به قول هدی من اون روزی رو دوست دارم ببینم که همه شما بیست ساله هستین و ما براتون این جشن رو می گیریم...اون موقع می شین یه تیم خوشگل از دخترا و پسرای ناز و دوست داشتنی و ما هم یه مشت مامان سرخوش که نشستیم و داریم قربون صدقه قد و بالاتون می ریم آخ یعنی من اون رو می بینم؟

امیدوارم هر کجا هر نی نی هست شاد باشه کنار مامان و باباش و حسابی بهش خوش بگذره...

کوچولوهای اردیبهشتی همه تون رو دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سپید ماما علی
5 تیر 92 15:49
اینقدر زمان زود میگذره وقتی به خودمون می آییم که داریم در پی کارهای تولد و جشن فارغ التحصیلیشون و ازدواجشون تدارک میبینیم تولد گروهی دسته جمعیشون خیلی خوش گذشت... رادی رادان هم که مثل همیشه آقا و شیرین زبون بود من عاشق مامان جون گفتنش شدم
مامی گل
8 تیر 92 16:42
قربونت برم تولدت مبارک حساااابی کیف کردی با اونهمه بادکنک من که دلم اب شد دوستت دارم
مامان نوشى
11 تیر 92 22:49
ارديبهشتى هاى عزيز تولدتون مبارك
سمیرا مامان آنیتا
12 تیر 92 14:35
عزیزدلم عکس هات رو که اینور و اونور دیدم کلی دلم برات تنگ شد همیشه شاد و خوشحال باشی با مامان و بابای مهربونت
خاطره مامان بردیا
13 تیر 92 18:11
جیگرشو برم من با اون تیپ خاص و اون مدل حرف زدنش انشاء اله تولد بیست سالگی هم جمعمون همینطور جمع باشه البته امیدوارم واسه تولد بیست سالگی عکسا رو بزاری تو وبلاگ



کارت درسته خاطره... همه که مثل تو با حوصله نیستن... بوووووس
هدی مامان مبین
14 تیر 92 15:45
الهی من فداتون بشم..
این جشن دوسالگی بود..
یعنی میشه 20 سالگی اتونم ببینیم و کیف کنیم و جشن بگیرم..
تنتون سالم و دلتون شاد..عاقبتتون بخیر...




الهی آمیییین هدی... یعنی ما اون روز رو می بینیم؟ ای خدا جون....
maman rania
20 تیر 92 21:35
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد