رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

خودم...خودم

1392/3/29 11:29
نویسنده : مامان رادمهر
293 بازدید
اشتراک گذاری

خودم آب بریزم، خودم آهنگ بذارم، خودم بخورم، خودم بشورم، خودم برم، خودم بیام...خودم... خودم... خودم

این تلاش کودکانه برای استقلال بیشتر و ثابت کردن خودت دیدنیه اما طفلک این اعصاب و روان من و بابا و وسایل خونه که یکی پس از دیگری داره می ترکه...

بعضی وقتا چشمامو می بندم که عمق فاجعه رو کمتر ببینم... آخه مگه می شه بطری آب رو بدم به تو تا توی لیوان آب بریزی و کل آشپزخونه رو خیس نکنی... نه که کلا در تلاشم که خونسرد باشم همه اش مجبورم چشمامو ببندم که جیغم نره آسمون...

عزیز دلم بزرگ شدنت مبارک، استقلالت مبارک، سعی ات برای روی پای خودت بودنت مبارک... تلاش های کودکانه ات برای تجربه های بیشتر مبارک...

پولادین شدن اعصاب ما هم مبارک... صبور شدن ما هم مبارک...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زهرا
29 خرداد 92 11:26
خدا نگه داره براتون


ممنون مامان مهربون... نازنین زهرای عزیز رو خدا براتون حفظ کنه
مامان نوشى
31 خرداد 92 20:22
عزيز ترينمممممممم فداى تو و افرين به مامان و بابا كه اين استقلال رو بهت ميدن، بوسسسسس


فدات مهربونم... ما استقلال نمی دیم به زور می گیره... هههههه
سپید ماما علی
2 تیر 92 12:26
آفرین به پسمل خوشگلمون که هر روز مستقل تر از روز قبلش میشه.. واقعل اعصاب پولادین میخواد ... درکت می کنم
خاطره مامان بردیا
13 تیر 92 18:09
قربون خودش برم من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد