رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

چشم... بی بلا

1392/4/20 17:56
نویسنده : مامان رادمهر
291 بازدید
اشتراک گذاری

چشمای قشنگت بی بلا... جان شیرینت سلامت... بله های  شنیدنیت پایدار

تازگیا صدات که میکنم می گی بله و وقتی یه چی بهت می گم می گی چشم هر چند بازم کار خودتو می کنی اما همون گفتنش منو لبریز می کنه از یه حس عجیب مادرانه...

چقدر می چسبه این حس های مادرانه...چقدر قشنگ بلدی مادر بی تجربه اما عاشقت رو عاشق تر کنی... 

رادان داری یاد می گیری بازی دسته جمعی تقسیم کردن اسباب بازی هات ...گوش کردن به حرف های بزرگترها.... عاشقتم عزیزترینم

عاشقتممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رادمهر
20 تیر 92 19:05
سلام به شما و پسر خوشگلتون
پسر شیرینی دارین خدا حفظش کنه - اسمشم خیلی قشنگه دوس دارم لینکتون کنم البته با اجازه


سلام. بهمون افتخار دادین... رادمهر شما هم خیلی شیرینه...رادمهرا همه شون عزیزن... منم با افتخار لینکتون می کنم
هدی مامان مبین
20 تیر 92 19:05
ای جوووونم باکلاس میگی چشم....چشمت بی بلا
مبین میگه باشه!


من به چهل تیکه مساوی تقسیم شدم تا یاد گرفت ولی چه فایده بازم کار خودش رو می کنه...ببوس عزیز دلمو
مامان محمدحسن کوچولو
22 تیر 92 8:14
آره واقعا وقتی میبینی کوچولوی دو سال و خورده ایت داره کم کم آداب معاشرت یادمیگیره و از یه وروجک بلا که از بس شیطونه بنظر میرسه کمتر چیزی میفهمه و فقط فکر بازی و شیطنتشه داره تبدیل میشه به یه آقاپسر مودب، این خیلی شیرین و دلچسبه

منم دیروز حس شمارو داشتم صوفی جون

یه خوردنی خوشمزه دادم دستش برگشت گفت : مامانی دستت دردنکنه

یه لحظه تاآسمون رفتم و برگشتم از بس این حرفش بهم مزه داد و چسبید



خدا حفظش کنه براتون... هزارماشاالله به شیرین زبونیاش
مامان نوشى
23 تیر 92 23:53
اى جونم به اين داماد مؤدب
مامان رادمهر
25 تیر 92 12:11
ماشالله به رادمهر عزیزم که اینقدر بزرگ شده.همین که با بزرگ شدنشون قند تو دلمون آب میشه بهترین لذت مادرانه است.خوشی هایتان مستدام و چشم گفتن های گل پسری پایدار.انشالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد