رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

چقدر تو قشنگی...

1392/4/23 9:47
نویسنده : مامان رادمهر
234 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تا اومدیم خونه تو رفتی سراغ ماشین شارژی و من مثل همیشه تند تند مشغول کار خونه شدم... همون وسطا که داشتم مثل مرغ تند و تند از رو زمین وسایل تو رو جمع می کردم یهو گفتی مامان آدو گفتم جانم.... گفتی : تو چقد خوشگلی... من: غش کرده بودم نتونستم جواب بدم... واقعا برای چند لحظه نتونستم جواب بدم... بعد که به خودم مسلط شدم گفتم خدایا شکرت که بچه ها به چشم ماماناشون و مامانا به چشم بچه هاشون زیبا می یان...اینجوری دلامون همیشه شاده...آخه به نظر من مادر تو

خوشمل ترین پسر دنیایی...

حالا فکر کن من از اون روز چه حالی دارم... هی می رم تو آینه صورت خودم رو نگاه می کنم هی نگاه

می کنم بعد با خودم می گم خب حتما رادان یه چی دیده که می گه دیگه..ای بابا... بعد که دوباره نگاه می کنم می گم شاید رادان منظورش دوست خیالیش بوده ها نه آخه گفت مامان....

حالا نمی دونم چه کنم با این همه احساس خوشگلی...

خدای شادی ها در پناه خودش حفظت کنه پسر که دنیای ما رو شادتر از قبل کردی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نوشى
23 تیر 92 23:55
عزيزمممممممممم، دوست خوبم معلومه كه قشنكى شك نكن عزيزم ،هميشه حرف راست رو بايد از بجه شنيد


مرسی مهربونممممم
مامان رادمهر
25 تیر 92 12:14
پسر شیرین زبونمون راست گفته عزیزم.ماشالله خودش خوشگله و در نتیجه مامانشم خوشگله.


مرسیییی مهربون...

سمانه مامان کیمیا
31 تیر 92 15:02
عزیزمممم فداش شمم...منم موافق حرف راستم.و بچه راستی چه با احساسه خوش به حاله خانمشششششش
هدی مامان مبین
14 مرداد 92 5:59
اخ دلم ضعف کرد.... عزیز مهربون و زیبا پسند من... خوب بچه راست میگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد