رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

دوستت دارم

1392/4/31 13:41
نویسنده : مامان رادمهر
259 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر این جمله قشنگه...چقدر به آدم آرامش می ده البته بعضی وقتا هم آدم رو از کنترل در میاره مثل اون وقتی که تو به من گفتی مامان دوستت دارم من تقریبا از کنترل دراومدم از شادی... شادی شنیدن جمله ای که کوچکترین ریایی توش نبود، رنگ نداشت، شیله پیله نداشت... پاک پاک مثل روح زلالت...

خوشا به حالم که انقدر عمر داشتم که این جمله رو از زبون شیرینت بشنوم... این خود خود خوشبختیه... به همین سادگی...به همین خوشمزگی

بهانه هر لبخند و شادی... عزیزترینم... دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سمانه مامان کیمیا
31 تیر 92 15:03
منم دوست داری؟من که خیلییییی دوست دارمهم خودتو هم مامان رو


دل به دل لوله کشیه به خدا...
مامان نوشى
7 مرداد 92 14:17
فداى تو بسر با احساس مهربون، خوش بحالت دوستم يعنى ارميتا هم يه روز به من ميكه دوستم داره)
مامان رادمهر
11 مرداد 92 13:04
چقدر مهربونه گل پسر ، واقعا اسمش برازندشه - ایشالله همیشه ی همیشه شما رو دوست داشته باشه و قدر زحمتاو مهربونیاتونو بدونه
هدی مامان مبی
14 مرداد 92 5:55
از این پسر همین انتظار میره...
عشق و عشق و عشق
منم دوستت دارم عزیز کوچولوی دوساله ی من...
گواری وجودت مـــــادر


فدای مهربونیات مهربون
مامان نوشى
17 مرداد 92 20:24
ميبينم اينقدر مست دوستت دارم كفتن رادى جونم شدى كه ديكه نميخواى براش جيزى بنويسى


راستی می گی...می نویسم عزیزم...چشم... همین روزا...
سپید مامان علی
27 مرداد 92 20:12
فدای مهربونیت و صداقت کلامت بشم رادمهری... مهربونم ما هم دوستت داریممممم


ما هم خودت و نی نی تو دلیتو علی کوچولوت رو خیلیییی دوست داریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد