رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

عمو فنگلا و آنگاندان

1392/4/31 13:44
نویسنده : مامان رادمهر
269 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتیه دو تا آدم یا نمی دونم جونور جدید اومدن وسط زندگیمون... عمو فنگلا و آنگاندان... می گم رادمهر چی کار می کنی؟ می گی بازی می کنم؛ می گم کجایی؟ می گی : با عمو فنگلا تو اتاق بازی می کنم... می گم عمو فنگلا کو؟ می گی : اونجاست...اما من غیر از خودمو خودت هیچی نمی بینم...Emoticon

چند شب پیش چراغ اتاقت خاموش بود، با هم داشتیم تلویزیون می دیدیم، گفتم برو از اتاقت پوشک بیار عوضت کنم، گفتی چشم (چشمت بی بلا) رفتی تا دم در اتاقت و برگشتی و گفتی بیا چراغ روشن کن آنگاندان اونجاست... منم بلند شدم بیام تکلیفم رو با این آنگاندان روشن کنم اما غیر از جک و جونورای اتاقت چیز دیگه ای ندیدم...Emoticon

تازه فهمیدم اونی که دوستش داری عمو فنگلاست، یه چیز دیگه هم فهمیدم اونم این که عمو فنگلا شبیه منه یا من شبیه اون آخه اون روز دوباره گفتی : مامان تو خوشگلی، عمو فنگلام خوشگله... حالا من موندم کدوممون شبیه اون یکی هستیم... عمو فنگلای خوشگل...Emoticon

مثل این که آنگاندان ترسناکه... خدا رو شکر هنوز منو شبیه اون ندیدی... هر جایی که تاریکه می گی آنگاندان اونجاست... خدا پدرشو بیامرزه که هست لااقل تو یه دقیقه آروم می شینی...چه مامان بدجنسی ام ...Emoticon

من هم خونه های جدیدمون رو دوست دارم رادان... هم عمو فنگلای خوشگل رو هم آنگاندان ترسناک رو... آخه هر دوشون ساخته ذهن کوچولوی توان... Emoticon

همیشه بخندی و سلامت باشی کوچولوی شیرینممممEmoticon

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمانه مامان کیمیا
31 تیر 92 15:00
وای چقدر خندیدمممممممم صوفی از دستشقروبنت برم من بیام این عمو چی چی رو ببینم
مامان محمدحسن کوچولو
1 مرداد 92 14:57
وای چه وحشتناک! ترسیدم
مامان نوشى
7 مرداد 92 14:16
عزيزمممممممم، جه با حال دوستاى خيالى داره ، قربون اون ذهن خلاقت عزيز ترينم
مامان رادمهر
11 مرداد 92 13:00
آخ منم کلی خندیدم - چقد این آقا رادمهر بانمکه - ... 100000000 تا برای رادمهر خوشگله
هدی مامان مبین
14 مرداد 92 5:57
یعنی از بامزه اون طرف تر... این دوست خیالی دیر و زود مهمون خونه هامون میشه اما این اسم ها...من فدای خلاقیتش...هزااااار ماشاالله مامانی عشق کن باهاش....بجای منم ببوسش... دلم خواستش..خیلی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد