رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

عکسای رادی رادانی...

1392/5/20 14:06
نویسنده : مامان رادمهر
307 بازدید
اشتراک گذاری

رادی رادان

 

 

رادی رادان

 

رادی رادان

 تو عکس اولی کلاه بابا جون رو برداشتی و داری باهاش شیطنت می کنی... عکس دومی گوشی منو که خیر سرم یواشکی گذاشته بودم شارژ برداشتی و داری با سینا حرف می زنی... تو عکس سومی رفتیم یه پیک نیک کوچولو تو لواسون، خوشم می یاد اهل حالی... گفتی مامان چای و شیرینی بده... بعدشم گفتی برات میز درست کنم تا بشینی و برای خودت چای و شیرینی بخوری...

راستی راستی که با تو شادی تو بغل آدمه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نسرین... مامان بردیا
20 مرداد 92 17:08
سلام...
وبتوو باز کردم و دیدیم پسرتون دو سال و دو ماه و بیست و دو روزشه...
گفتیم تبریکی بگیم به خاطر وجود این همه دو... مبارکه...
پسرتون هم خیلی جنتلمن و با مزه ست...
خوش باشید


ممنون از مهربونی و لطفتون...خوشحالمون کردین
مامان محمدحسن کوچولو
22 مرداد 92 8:54
ای جونم رادمهر خوردنی! عاشق اون عکس کوچولوی کناروبشم!
مامان نوشى
25 مرداد 92 14:45
الهىىىىىى
رادى جونم دلم برات يه ذره شده بود فدات شم بسر طلا ، قربون جاى و شيرينى خوردنت داماد عسلممممم


آرمیتای شیرین ما رو ببوس مهربون
سپید مامان علی
27 مرداد 92 20:11
ههههه چقدر عکساش البته با شرح مامانی قشنگه...کلی خندیدم واسه عکس آخری... خیلی شیرینی رادمهر جونیییی
هدی مامان مبین
29 مرداد 92 21:30
آخیشششش دلم تنگ شده بود..یکمی فقط یکمی باز شد..بقیه اش باشه برای 5 شنبه.. خیلی عکسات شیرین بود.. مخصوصا اوامر اخر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد