رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

اولین سفر رادمهر

1390/6/21 13:03
نویسنده : مامان رادمهر
385 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش من و تو و بابایی و مامانی و سینا رفتیم شمال... توی راه خیلی خوش گذشت، تو شیر می خوردی و می خوابیدی و بازی می کردی... روز اول سفرمون هم خوب بود اما امان از روز دومممممم...........نمیدونم تو چت شد... فقط گریه می کردی، نه دل درد داشتی، نه نفخ داشتی.... خلاصه نمی دونم چت بود انقدر بگم که رسما من و مامانی دیگه نمی دونستیم باید برات چی کار کنیم...

شاید سفر تو این فصل برای تو کمی زود بود، شاید من اشتباه کردم...نمی دونم ولی خیلی ترسیدم فکر می کردم خدایی نکرده طوریت شده باشه... خلاصه دیروز برگشتیم البته دوباره توی راه خیلی بهمون خوش گذشت... تو یا لالا بودی یا شیر می خوردی یا بازی می کردی ... اما چرا اون روز اون جوری کردی نمی دونم..

خلاصه که اولین سفر رادی رادان تجربه جالبی بود..با هم تاب بازی کردیم، آب بازی کردیم، کتاب برای تو خریدیم، یه توپ رنگی رنگی و یه هلی کوپتر با نمک برات گرفتیم...

می دونم که هر چی بگذره و تو بزرگتر بشی سفر رفتن باهات راحت تر می شه ولی من دلم برای تک تک لحظه های نوزادی و شیرخوارگی تو تنگ می شه... برای اون بوی خوشت، برای اون شیرین کاری های بانمکت برای اون صدای بلند بادگلوت و حتی برای صدای گریه نوزادیت...

هزارتا بوووووووووووس مامانی برای رادی رادان خودمممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد