رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

نه عزیز دلم...

1392/7/8 14:24
نویسنده : مامان رادمهر
282 بازدید
اشتراک گذاری

من: رادمهر می یای عوضت کنم؟

رادمهر در حالی که صداشو نازک کرده: نه عزیز دلم ... نه نمی یام!!!!

آخه من با تو چی کار کنم عزیز دلم که اینجوری دنیای مادرانه منو چراغونی می کنی؛ دنیای مادرانه به اندازه کافی توش شور و عشق و هیجان هست؛ تو دیگه با این حرفات پرحرارتترش نکن.

تازگیا ادای منو درمیاری، مثلا صداتم نازک می کنی که شبیه صدای من بشه... بگیرمت بذارمت لای نون یه لقمه چپت کنم؟

عاشقتم عزیزترین دلممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان اراد
11 مهر 92 0:21
نازی چه شیرین زبون خدا نگه داره براتون .


ممنون ازتون...لطف کردین
فرناز مامان ایلیا
11 مهر 92 2:26
وای که عزیزه دلی...بوووس
هدی مامان مبین
12 مهر 92 12:41
جاااااان حالا رادمهر میای من بخورمت... نگو نه..که بخوای نخوای باید بخورمت... اون عزیز دلمت منو کشت
سپید مامان علی
15 مهر 92 12:21
ای جونم ... مطمئنم وقتی اینجوری حرف میزنی مامانی قند تو دلش آب میشه
maman rania
24 مهر 92 6:12
خاطره مامان بردیا
26 مهر 92 10:20
وای چقدر خندیدم.... الهی فداش شم با این حرف زدنش


زنده باشی دوستم...
مامان نوشى
12 آبان 92 20:53
اى جونننننننن، خيلى بامزه بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد