رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رادمهر

رادمهر و کرم های آوازه خوان

1392/7/17 8:56
نویسنده : مامان رادمهر
277 بازدید
اشتراک گذاری

رادی رادان برای اولین بار رفت به یه نمایش شاد و موزیکال کودکانه...

 انقدر خوشت اومد که دوست داشتی اونا مدام برات آواز بخونن و تو دست بزنی... کلی از ادا و اطواراشون خندیدی... گروه جالبی بودن... خوش گذشت. مهمتر این که مبین و طاها و امیر علی هم بودن... هر چند شما هم دیگه چندان تحویل نگرفتین اما من می دونم که یه روز ما مامانا رو می پیچونین و با هم می رین ددر دودور...

عزیزم عاشقتممم مخصوصا وقتایی که صبح زود می یاد کنار گوشم و می گی مامان پاشو ناهار بخوریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هدی مامان مبین
22 مهر 92 12:09
ببخشید خانوم
خصوصیت مرد بودنشونه دیگه
غرور در لحظه ی اول دیدار
فدای پیچوندنشون
من منتطرم


یه وقت بشه من و تو دم در می شینیم تا اینا بیان...هههههه
maman rania
24 مهر 92 6:11
bossssssssssssssssssssss
مامی گل
26 مهر 92 1:12
سلام سلام دلم براتون تنگ شده داغون . قربونت برم پسملی شیرین زبون و دوست داشتنی


منم همینطور مامی گل جونمممممممم... خیلی دلم براتون تنگیده
سپید مامان علی
28 مهر 92 15:32
ای جونم از دیدن نمایش حسابی لذت بردی...
علی هم از دور عاشقشون بود اما از نزدیک

ببوس شیرینی زندگیت رو


عزیزممممم ....ترسیده خب
مامان نوشى
12 آبان 92 20:56
واىىىىىىى فداى ناهار خوردنت سر صبح عشقمممممم


زنده باشی دوستمممممممم
MAMAN RANIA
28 آبان 92 7:00
همیشه به شادی سفید برفی کوچولو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد