رادمهررادمهر، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادمهر

گوشه دلم...

1392/7/27 15:58
نویسنده : مامان رادمهر
264 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا دل یه مادره، صداشو رو از ته ته قلبش می شنوین... وقتی می گم گوشه دلم منظورم این نیست که جات گوشه دلمه، منظورم اینه که گوشه دلم شده رادمهر که جلوی چشمامه؛ گوشه دلم عزیزترینم چه کنم با حال و هوای دوست داشتنت؛ حال و هوای عجیب و غریبی که برای هر امر بدیهی و ساده ای کلی به هم می ریزه؛ یه روز با فکر این که فردا اگه بذارمت مهد چی می شه؟ یه روز دیگه با فکر این که چرا پهلوت کبود شده و زیرش باد کرده و فردا با یه فکر دیگه...

به همین آسونی که نیست، خیلییی سخته، من یه چیزی می گم تو یه چیزی می شنوی؛ گوشه دلته، تپ تپ داره جلو چشمت می تپه، هر چی از منطق بگی متوجه نمی شه؛ فقط از عشق باید باهاش بگی، از اون عشقایی که فقط باید یه مادر باشی تا بفهمی چی می گم... 

برای همین تا می تونی به دل من مادر راه بیا، نگرانی هامو درک کن، برای همین وقتی می دوی جان مادر جلوتو ببین، اینجوری به در و دیوار خودتو نزن، من از کبودی تن سپید تو اشک می ریزم یواشکی، حساب دل آدمیزاده خب، حق بده به مادر... مادر و همین یه دل... مادر و این عشق سیری نا پذیر

جون دلم، گوشه دلم ، عزیزترینم اون موقع که مرد رشیدی شدی بازم من مادر تا تو صحیح و سالم برگردی خونه دلم بغض می کنه ، می لرزه، می گیره...

قربون قد و بالای مردونه قشنگت برم

قربون خنده های معصومانه ات برم

قربون موهای فرفریت برم که برای من یه دنیا عشقه

قربون شیطنت های بی پایانت برم

عاشقتم گوشه دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سپید مامان علی
28 مهر 92 15:34
فدای دل مهربوبت مامان جون رادمهر
فدای اشک ریختن های یواشکی واسه گل پسری
ایشالا همیشه گوشه دلت صحیح و سالم و شاد جلوی چشمات بتپه


ممنون دوستم... خدا کوچولوهاتو برات حفظ کنه
هدی مامان مبین
8 آبان 92 20:54
گریه کردم....
خدا حافظش باشه


حافظ تو و عزیزانت هم...
مامان نوشى
12 آبان 92 20:59
خدا هميشه برات نكهش داره عزيزمممم


گوشه دل تو رو هم خدا برات حفظ کنه
مامان رادمهر
20 آبان 92 11:05
عزیزم خدا رادی رادانت رو برات حفظ کنه.تو پستهات تموم حرفهای دل منم میزنی.خیلی دلم براتون تنگ شده.نمیرسم زیاد بیام نت.خودت که بهتر میدونی وقتی این وروجکا راه میفتن .... رادمهر جیگرتو ببوس
مامان رادمهر
پاسخ
خدا حفظ کن رادی رادانمونو... می دونم شیطونک دوست داشتنی
MAMAN RANIA
28 آبان 92 6:59
ZIBA
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمهر می باشد